Izvor: Google Ads

Online radionica Google Ads – kako privući nove korisnike, 14. travnja


Objavljeno: 22. 03. 2021. , Ažurirano: 22. 03. 2021.


Hrvatska gospodarska komora i Europska poduzetnička mreža Hrvatske s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na besplatnu online radionicu Google Ads – kako privući nove korisnike koja će se održati u srijedu, 14. travnja, u 10 sati, putem aplikacije Zoom.

Platforma Google je "prodavač" koji prodaje u cijelom svijetu, 24 sata dnevno, svaki dan u godini, na svim jezicima i na gotovo svim lokacijama koje želite. Reagira u pravom trenutku i kupcu se obraća samo u trenutku kada on iskaže svoj interes za kupnjom. Uz to, koristi Googleove podatke i umjetnu inteligenciju kako bi za vaš novac isporučio najviše željenih događaja (konverzija). Imate li dobru ponudu, a želite bolje prodajne rezultate, otvorite Googleov račun i pokrenite Google Ads kampanju. Google oglasi u tražilici postali su iznimno popularni među oglašivačima koji žele postići dobar povrat ulaganja, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi. 

Na ovoj interaktivnoj radionici dobit ćete korisne informacije koje je potrebno znati prije pokretanja kampanje kako bi izbjegli klasične zamke u koje “upadaju” mnogi samouki pa čak i iskusni Google oglašivači. Google Ads sustav je maksimalno efikasan samo uz ispravno postavljanje svih funkcionalnosti i pokretanja kampanje na pravi način. U praksi je gotovo nemoguće optimalno podesiti sve parametre bez uputa eksperta. Greške su skupe i plaćaju se visokim cijenama klika, lošim odazivom kupaca, slabijom konverzijom i slabijim prodajnim rezultatima. 

Teme koje će se obraditi na radionici:

  • Kako otvoriti Google Ads račun za oglašavanje,
  • Kako pokrenuti oglašavanje na željenoj destinaciji isključivo osobama koje traže vaš proizvod,
  • Kako slikovnim oglasima na portalima prikazati poruku željenoj publici,
  • Čitati s razumijevanjem podatke koje vam sustav prikazuje kako biste popravili efikasnost kampanja.

Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju u tražilici!

Prijava:

  • sudjelovanje na radionici je besplatno,
  • prijaviti se možete putem online prijavnice u nastavku teksta,
  • nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na radionicu,
  • rok za prijavu sudionika: ponedjeljak, 12. travnja, do 12 sati,
  • broj sudionika je ograničen, a poslovni subjekti izvan RH moći će sudjelovati isključivo ako ostane slobodnih mjesta.

Za sva dodatna pitanja o organizaciji radionice možete se u HGK obratiti Ireni Spahić (e-adresa: ispahic@hgk.hr)

Predavač: Miroslav Varga – jedan od nekolicine Google AdWords Certified Trainera u regiji Google Adriatics s iskustvom rada na stotinama AdWords kampanja i nositelj je certifikata Google Analytics Individual Qualification.

 

Moglo bi vas zanimati...

Online radionica Google alati – osnovni...

Pročitaj više

Komentar HGK: Prilagodba poduzeća na ESG...

Pročitaj više

Uputa o korištenju taksimetra odnosno aplikacija...

Pročitaj više

U tijeku je proces kategorizacije subjekata...

Pročitaj više

Prijava na online radionicu Google Ads – kako privući nove korisnike, 14. travnja

Žao nam je, ali rok za prijave je istekao
Sorry, but You missed the deadline for application.

Ova stranica upotrebljava kolačiće

Nužni
Funkcionalni
Statistički

Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Obavijest o kolačićima.