Online edukacije - virtuani ključ za destinacijski uspjeh
Izvor: HGK

Modul II: „Destinacijski lanac vrijednosti“ obuhvaća osmišljavanje održivih turističkih proizvoda u suvremenom međunarodnom turizmu, proces razvoja novih održivih turističkih proizvoda, razradu sastavnica poslovnog modela, marketinškog i poslovnog plana za mala i mikro turistička poduzeća, operacijski menadžment u turizmu s fokusom na odnose s klijentima i upravljanje zadovoljstvom klijenata, te coopetition kao model suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu.

Sastoji se od ukupno 6 webinara i donosi oko 27 sati predavanja. Svaka tema unutar modula može se pojedinačno slušati kao zasebni webinar. Prijavom na pojedini webinar očekuje vas oko 4,5 sata predavanja uz prateće materijale.

Detaljni sadržaj svakog webinara možete pronaći klikom na naziv teme.

 

  1. Webinar: Osmišljavanje održivih turističkih proizvoda u suvremenom međunarodnom turizmu.
  2. Webinar: Proces razvoja novih održivih turističkih proizvoda
  3. Webinar: Razrada sastavnica poslovnog modela, marketinškog i poslovnog plana za mala i mikro turistička poduzeća
  4. Webinar: Operacijski menadžment u turizmu: odnosi s klijentima.
  5. Webinar: Operacijski menadžment u turizmu: upravljanje zadovoljstvom klijenata. 
  6. Webinar: Coopetition kao model suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu.

 

Kotizacija za pojedinačni webinar po izboru iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Kotizacija za cijeli modul (6 webinara) iznosi 250,00 EUR + PDV po polazniku.

Članicama HGK koje plaćaju članarinu, vrijednost kotizacije bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine. Ukoliko ste fizički korisnik ili predstavnik tvrtke koja ne plaća članarinu HGK, primit ćete predračun temeljem kojega je potrebno izvršiti uplatu prije početka edukacije.

 

PRIJAVA ZA MODUL II: DESTINACIJSKI LANAC VRIJEDNOSTI