Online webinar "Operacijski menadžment u turizmu – upravljanje zadovoljstvom klijenata" namijenjen je direktorima, voditeljima poslovanja i svim zaposlenima u postojećim DMK, tvrtkama koje žele u svojem sastavu pokrenuti DMK, postojećim turističkim agencijama koje se žele restrukturirati u DMK.

Svrha edukacije: Zbog vrlo intenzivnih, a istovremeno i specifičnih odnosa sa svojim klijentima turistička poduzeća i organizacije moraju obazrivo upravljati zadovoljstvom svojih klijenata. U turizmu, to je zadovoljstvo moguće izraziti specifičnim odnosima očekivanja i percepcije pružene usluge. Osim toga, vrlo čest izvor nezadovoljstva gostiju je neželjeni raskorak između očekivanja i pružene usluge turističkih poduzeća. Zato je za uspješno upravljanje zadovoljstvom klijenata iznimno važno dobro poznavati načine upravljanja zadovoljstvom te kako spriječiti neželjene raskorake između očekivanja i pružene usluge turističkih poduzeća. Tome svakako pomaže i razumijevanje kritičnih faktora koji najviše utječu na kvalitetu usluge u turizmu.

Cilj edukacije: Uputiti polaznike u izazove, načine upravljanja zadovoljstvom klijenata i najvažnije faktore koji utječu na kvalitetu usluge turističkih poduzeća i organizacija.

Specifični ishodi učenja za uključene sudionike:

  • Opisati upravljanje zadovoljstvom klijenata kao funkciju očekivanja i percepcije pružene usluge u turizmu.
  • Objasniti čega dolazi do raskoraka između očekivanja i pružene usluge turističkih poduzeća.
  • Predočiti faktore koji najviše utječu na kvalitetu usluge turističkih poduzeća i organizacija.

Način izvedbe edukacije:

Webinar se provodi u formatu online nastave kroz tri sadržajna bloka u trajanju od 90 minuta. Predavanjima pristupate u vrijeme kada Vama najbolje odgovara. 

Kotizacija za webinar iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Članicama HGK koje plaćaju članarinu, vrijednost kotizacije bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine. Ukoliko ste fizički korisnik ili predstavnik tvrtke koja ne plaća članarinu HGK, primit ćete predračun temeljem kojega je potrebno izvršiti uplatu.

Pristup video predavanjima i pratećim sadržajima ostvaruje se nakon prijave i odabira određene teme ili modula, te uspješne uplate po predračunu za kotizaciju.

 

PRIJAVA ZA WEBINAR - OPERACIJSKI MENADŽMENT U TURIZMU: UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA

 

Predavač:

 zeljko-trezner.png

Željko Trezner; Izvor: Privatni album; Snimio: Filip Trezner.

Željko Trezner je stručnjak za destinacijski menadžment, sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja putničkim agencijama i održivog turizma općenito. Kao akademski djelatnik, s velikim iskustvom u poslovanju, uspješno je objedinio teoretsko znanje i praktična rješenja koja je objavio u brojnim priručnicima i stručnim radovima te predstavio na više od stotinu radionica, seminara i konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu.