Online webinar "Coopetition kao model suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu" namijenjen je direktorima, voditeljima poslovanja i svim zaposlenima u postojećim DMK, tvrtkama koje žele u svojem sastavu pokrenuti DMK, postojećim turističkim agencijama koje se žele restrukturirati u DMK.

Svrha edukacije: Turistički proizvod promatran iz perspektive turističke destinacije složen je skup raznolikih sadržaja, usluga i doživljaja u kojem sudjeluje razmjerno velik broj dionika. Zbog toga su lanci dobave, a naročito lanci vrijednosti u turizmu izrazito složeni i razgranati, a upravljanje dodanom vrijednošću otežano. Osim toga, tradicionalni modeli koji opisuju konkurentske odnose na turističkom tržištu ne daju uvijek optimalne odgovore na sva pitanja. Zato je za turistička poduzeća i organizacije izrazito važno tražiti nova rješenja i modele koji mogu pomoći u savladavanju raznih nesavršenosti na turističkom tržištu. Tome svakako pomaže razumijevanje i primjena modela istovremene suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu - coopetition.

Cilj edukacije: Uputiti polaznike u pojam i praktičnu primjenu modela istovremene suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu - coopetition.

Specifični ishodi učenja za uključene sudionike:

  • Opisati koncepte, strukturu i sastavnice lanca dobave i lanca vrijednosti u turizmu
  • Objasniti razloge i koristi suradnje konkurentskih poduzeća na turističkom tržištu u stvaranju dodane vrijednosti
  • Predočiti praktične aspekte i korake primjene modela istovremene suradnje i konkuriranja na turističkom tržištu - coopetition

Način izvedbe edukacije: 

Webinar se provodi u formatu online nastave kroz tri sadržajna bloka u trajanju od 90 minuta. Predavanjima pristupate u vrijeme kada Vama najbolje odgovara. 

Kotizacija za webinar iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Članicama HGK koje plaćaju članarinu, vrijednost kotizacije bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine. Ukoliko ste fizički korisnik ili predstavnik tvrtke koja ne plaća članarinu HGK, primit ćete predračun temeljem kojega je potrebno izvršiti uplatu. 

Pristup video predavanjima i pratećim sadržajima ostvaruje se nakon prijave i odabira određene teme ili modula, te uspješne uplate po predračunu za kotizaciju.

 

PRIJAVA ZA WEBINAR - COOPETITION KAO MODEL SURADNJE I KONKURIRANJA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

 

Predavač:

zeljko-trezner.png

Željko Trezner; Izvor: Privatni album; Snimio: Filip Trezner.

Željko Trezner je stručnjak za destinacijski menadžment, sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja putničkim agencijama i održivog turizma općenito. Kao akademski djelatnik, s velikim iskustvom u poslovanju, uspješno je objedinio teoretsko znanje i praktična rješenja koja je objavio u brojnim priručnicima i stručnim radovima te predstavio na više od stotinu radionica, seminara i konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu.