Online webinar  "Operacijski menadžment u turizmu – odnosi s klijentima" namijenjen je direktorima, voditeljima poslovanja i svim zaposlenima u postojećim DMK, tvrtkama koje žele u svojem sastavu pokrenuti DMK, postojećim turističkim agencijama koje se žele restrukturirati u DMK.

Svrha edukacije: Turistička poduzeća i organizacije su u vrlo intenzivnim, a istovremeno vrlo specifičnim odnosima sa svojim klijentima. Oni mogu biti eksterni i interni, mogu se pojaviti u ulozi kupaca, korisnika, posrednika i dobavljača, a u svakom slučaju stupaju u vrlo složene osobne odnose s pružateljima usluga i organizacijama u ugostiteljstvu i turizmu. Zbog toga je za uspješno poslovanje turističkih poduzeća i organizacija iznimno važno dobro poznavati klasifikaciju i specifičnosti pristupa u izgradnji odnosa za različite skupine klijenata. Jednako tako, potrebno je uspješno koristiti različite modele izgradnje poslovnih odnosa s klijentima pa su upravo te kompetencije nužno potrebne svakom menadžeru u turističkom poduzeću i destinaciji.

Cilj edukacije: Uputiti polaznike u klasifikacije klijenata, pristupe izgradnje odnosa s klijentima te modele izgradnje poslovnih odnosa s klijentima turističkih poduzeća i organizacija.

Specifični ishodi učenja za uključene sudionike:

  • Opisati skupine klijenata turističkih poduzeća i organizacija s obzirom na njihove stavove prema pružatelju usluga.
  • Objasniti specifičnosti najvažnijih pristupa u izgradnji odnosa s klijentima turističkih poduzeća i organizacija.
  • Predočiti najčešće operativne modela izgradnje poslovnih odnosa s klijentima turističkih poduzeća i organizacija.

Način izvedbe edukacije:

Webinar se provodi u formatu online nastave kroz tri sadržajna bloka u trajanju od 90 minuta. Predavanjima pristupate u vrijeme kada Vama najbolje odgovara. 

Kotizacija za webinar iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Članicama HGK koje plaćaju članarinu, vrijednost kotizacije bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine. Ukoliko ste fizički korisnik ili predstavnik tvrtke koja ne plaća članarinu HGK, primit ćete predračun temeljem kojega je potrebno izvršiti uplatu.

Pristup video predavanjima i pratećim sadržajima ostvaruje se nakon prijave i odabira određene teme ili modula, te uspješne uplate po predračunu za kotizaciju.

 

PRIJAVA ZA WEBINAR - OPERACIJSKI MENADŽMENT U TURIZMU: ODNOSI S KLIJENTIMA

 

Predavač:

zeljko-trezner.png
Željko Trezner; Izvor: Privatni album; Snimio: Filip Trezner.


Željko Trezner
 je stručnjak za destinacijski menadžment, sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja putničkim agencijama i održivog turizma općenito. Kao akademski djelatnik, s velikim iskustvom u poslovanju, uspješno je objedinio teoretsko znanje i praktična rješenja koja je objavio u brojnim priručnicima i stručnim radovima te predstavio na više od stotinu radionica, seminara i konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu.