Natjecanje u izvrsnosti Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku 2022. - Hoteli
U okviru akcije „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2022.“ i ove godine provesti će se ocjenjivanje hotela te najboljima dodijeliti nagrade i priznanja.
Hoteli se ocjenjuju u 9 različitih kategorija:
- Uvjeti: otvoren 365 dana u godini, lokacija hotela u gradu
- Kriteriji:
- (puna) iskorištenost kapaciteta (30%)
- (puni) REVPAR (30%)
- Online ocjena kvalitete smještaja i ocjena usluge (40%)
- Uvjeti: kongresna dvorana minimalnog kapaciteta 200 osoba u kino postavi
- Kriteriji:
- Ukupan kongresni prihod (uključivo i smještaj i hranu i piće) (30%)
- Prosječan prihod po stolici (30%)
- Godišnja iskorištenost kapaciteta (20%)
- Kvalitativni pokazatelji (20%)
- Ukupni broj dolazaka i broj noćenja od kongresa, navesti tri najveća kongresa, istaknuti partnera te posebna dostignuća vezana za kongresni turizam (aktivno uključenje destinacije, USP hotela koji utječu na uspješnost u kongresnom turizmu, WOW efekt i sl.)
- Uvjeti: hotel kategoriziran s 5*
- Kriteriji:
- (puni) TREVPAR (30%)
- Prosječna cijena sobe ADR (30%)
- Online ocjena ukupno + ocjena usluge (30%)
- Kvalitativni pokazatelji (10%)
- Posebni doprinosi razvoju destinacije, razvoju proizvoda, posebnosti usluge, WOW efekt, i sl.
- Uvjeti: hotel kategoriziran s 4*
- Kriteriji:
- Godišnja iskorištenost kapaciteta (15%)
- (puni) TREVPAR (20%)
- Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (15%)
- Online ocjena ukupno + ocjena usluge (40%)
- Kvalitativni pokazatelji (10%)
- USP usluge / proizvoda, posebni doprinosi razvoju destinacije
- Uvjeti: hotel kategoriziran s 3*
- Kriteriji:
- Iskorištenost kapaciteta po otvorenim danima (20%)
- Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (20%)
- Online ocjena ukupno + ocjena usluge + ocjena value for money (60%)
- Uvjeti: min 50% smještajnih jedinica 2+1, stalni program za djecu, različiti sadržaji za djecu (npr. dječja igrališta, bazeni, unutarnji prostori za igru / zabavu, sadržaji i ponuda restorana prilagođena djeci i sl.)
- Kriteriji:
- (radni) TREVPAR na otvorene dane (20%)
- Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (20%)
- Online ocjena ukupno dodijeljena od strane obitelji (20%)
- Kvalitativni pokazatelji (40%)
- Detaljno opisani programi i svi raspoloživi sadržaji za djecu i obitelj
- Uvjeti: najmanje tri različita wellness sadržaja (npr. bazen, saune, sobe za tretmane...)
- Kriteriji:
- (puni) TREVPAR (20%)
- Doprinos wellnessa (prihod od zakupa ili prihod od djelatnosti wellnessa) (20%)
- Online ocjena ukupno (20%)
- Kvalitativni pokazatelji (40%)
- Detaljno opisani wellness sadržaji i programi
- Uvjeti: hotel mora biti član Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK
- Kriteriji:
- Prosječna cijena sobe ADR (30%)
- (puni) TREVPAR (20%)
- Online ocjena ukupno + ocjena usluge (50%)
- Uvjeti: hotel može imati do 50 soba, vođen je od strane obitelji (family run)
- Kriteriji:
- (puni) TREVPAR (30)
- Broj otvorenih dana u godini (20%)
- Online ukupa ocjena (40%)
- Kvalitativni pokazatelji (10%)
- USP usluge / proizvoda, gastro ponuda, WOW efekt, …
Nositelj ocjenjivanja hotela je Udruženje hotelijera pri HGK čije je Vijeće usuglasilo metodologiju ocjenjivanja.
METODOLOGIJA
Postupak ocjenjivanja provest će se u dvije tj. tri faze. Prikupljanje i obradu financijskih pokazatelja, odnosno prvu fazu ocjenjivanja provodi Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji kroz Benchmarking hrvatskog hotelijerstva. U drugoj fazi uzimat će se TrustYou ocjene online reputacije prijavljenih hotela, a u trećoj fazi će za kategorije nagrada u kojima se ocjenjuju i kvalitativni pokazatelji stručno povjerenstvo ocijeniti hotele na osnovu dostavljenih prezentacija. Konačni redoslijed najboljih dobiti će se zbrojem ocjena po svim fazama.
Detaljni pregled kategorija nagrada i kriterija za ocjenjivanje kao i opći uvjeti mogu se naći u pratećim dokumentima.
PRIJAVA I DOSTAVA POTREBNIH PODATAKA
Za prijavu hotela u natjecanje potrebno je najkasnije do 22. lipnja 2022. godine ispuniti online obrazac prijave u nastavku.
Rok za ispunjenje tablice s potrebnim financijskim podacima je 22. lipnja 2022. godine. Tablice će prijavljenim hotelima dostaviti Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije. Hoteli koji sudjeluju u projektu Benchmarking hrvatskog hotelijerstva ne moraju dostavljati financijske podatke. Za ocjenu kvalitativnih pokazatelja (kategorije 2, 3, 4, 6, 7, 9) potrebno je dostaviti prezentaciju hotela s posebnim naglaskom na kriterije navedene pod Kvalitativnim pokazateljima najkasnije do 22. lipnja 2022. godine na adresu hoteli@hgk.hr.
Svi prijavljeni bi uz prijavu na adresu hoteli@hgk.hr trebali dostaviti jednu promotivnu fotografiju, kratki video te jednu rečenicu koja će se koristiti za prezentaciju hotela u slučaju nominacije.