Natjecanje u izvrsnosti Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku 2022. - Hoteli

U okviru akcije „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2022.“ i ove godine provesti će se ocjenjivanje hotela te najboljima dodijeliti nagrade i priznanja.

Hoteli se ocjenjuju u 9 različitih kategorija:

  • Uvjeti: otvoren 365 dana u godini, lokacija hotela u gradu
  • Kriteriji:
    • (puna) iskorištenost kapaciteta (30%)
    • (puni) REVPAR (30%)
    • Online ocjena kvalitete smještaja i ocjena usluge (40%)
  • Uvjeti: kongresna dvorana minimalnog kapaciteta 200 osoba u kino postavi
  • Kriteriji:
    • Ukupan kongresni prihod (uključivo i smještaj i hranu i piće)  (30%)
    • Prosječan prihod po stolici (30%)
    • Godišnja iskorištenost kapaciteta (20%)
    • Kvalitativni pokazatelji (20%)
      • Ukupni broj dolazaka i broj noćenja od kongresa, navesti tri najveća kongresa, istaknuti partnera te posebna dostignuća vezana za kongresni turizam (aktivno uključenje destinacije, USP hotela koji utječu na uspješnost u kongresnom turizmu, WOW efekt i sl.)
  • Uvjeti: hotel kategoriziran s 5*
  • Kriteriji:
    • (puni) TREVPAR (30%)
    • Prosječna cijena sobe ADR (30%)
    • Online ocjena ukupno + ocjena usluge (30%)
    • Kvalitativni pokazatelji (10%)
      • Posebni doprinosi razvoju destinacije, razvoju proizvoda, posebnosti usluge, WOW efekt, i sl.
  • Uvjeti: hotel kategoriziran s 4*
  • Kriteriji:
    • Godišnja iskorištenost kapaciteta (15%)
    • (puni) TREVPAR (20%)
    • Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (15%)
    • Online ocjena ukupno + ocjena usluge (40%)
    • Kvalitativni pokazatelji (10%)
      • USP usluge / proizvoda, posebni doprinosi razvoju destinacije
  • Uvjeti: hotel kategoriziran s 3*
  • Kriteriji:
    • Iskorištenost kapaciteta po otvorenim danima (20%)
    • Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (20%)
    • Online ocjena ukupno + ocjena usluge + ocjena value for money (60%)
  • Uvjeti: min 50% smještajnih jedinica 2+1, stalni program za djecu, različiti sadržaji za djecu (npr. dječja igrališta, bazeni, unutarnji prostori za igru / zabavu, sadržaji i ponuda restorana prilagođena djeci i sl.)
  • Kriteriji:
    • (radni) TREVPAR na otvorene dane (20%)
    • Doprinos pokrića profitnih odjeljenja (20%)
    • Online ocjena ukupno dodijeljena od strane obitelji (20%)
    • Kvalitativni pokazatelji (40%)
      • Detaljno opisani programi i svi raspoloživi sadržaji za djecu i obitelj
  • Uvjeti: najmanje tri različita wellness sadržaja (npr. bazen, saune, sobe za tretmane...)
  • Kriteriji:
    • (puni) TREVPAR (20%)
    • Doprinos wellnessa (prihod od zakupa ili prihod od djelatnosti wellnessa) (20%)
    • Online ocjena ukupno (20%)
    • Kvalitativni pokazatelji (40%)
      • Detaljno opisani wellness sadržaji i programi
  • Uvjeti: hotel mora biti član Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK
  • Kriteriji:
    • Prosječna cijena sobe ADR (30%)
    • (puni) TREVPAR (20%)
    • Online ocjena ukupno + ocjena usluge (50%)
  • Uvjeti: hotel može imati do 50 soba, vođen je od strane obitelji (family run)
  • Kriteriji:
    • (puni) TREVPAR (30)
    • Broj otvorenih dana u godini (20%)
    • Online ukupa ocjena (40%)
    • Kvalitativni pokazatelji (10%)
      • USP usluge / proizvoda, gastro ponuda, WOW efekt, …

Nositelj ocjenjivanja hotela je Udruženje hotelijera pri HGK čije je Vijeće usuglasilo metodologiju ocjenjivanja.

METODOLOGIJA

Postupak ocjenjivanja provest će se u dvije tj. tri faze. Prikupljanje i obradu financijskih pokazatelja, odnosno prvu fazu ocjenjivanja provodi Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji kroz Benchmarking hrvatskog hotelijerstva. U drugoj fazi uzimat će se TrustYou ocjene online reputacije prijavljenih hotela, a u trećoj fazi će za kategorije nagrada u kojima se ocjenjuju i kvalitativni pokazatelji stručno povjerenstvo ocijeniti hotele na osnovu dostavljenih prezentacija. Konačni redoslijed najboljih dobiti će se zbrojem ocjena po svim fazama.

Detaljni pregled kategorija nagrada i kriterija za ocjenjivanje kao i opći uvjeti mogu se naći u pratećim dokumentima.

PRIJAVA I DOSTAVA POTREBNIH PODATAKA

Za prijavu hotela u natjecanje potrebno je najkasnije do 22. lipnja 2022. godine ispuniti online obrazac prijave u nastavku.

Rok za ispunjenje tablice s potrebnim financijskim podacima je 22. lipnja 2022. godine. Tablice će prijavljenim hotelima dostaviti Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije. Hoteli koji sudjeluju u projektu Benchmarking hrvatskog hotelijerstva ne moraju dostavljati financijske podatke. Za ocjenu kvalitativnih pokazatelja (kategorije 2, 3, 4, 6, 7, 9) potrebno je dostaviti prezentaciju hotela s posebnim naglaskom na kriterije navedene pod Kvalitativnim pokazateljima najkasnije do 22. lipnja 2022. godine na adresu hoteli@hgk.hr.

Svi prijavljeni bi uz prijavu na adresu hoteli@hgk.hr trebali dostaviti jednu promotivnu fotografiju, kratki video te jednu rečenicu koja će se koristiti za prezentaciju hotela u slučaju nominacije.

trustyou-logo.png

 

Prijava hotela u akciju Turistički cvijet – Kvaliteta za hrvatsku 2022.

Žao nam je, ali rok za prijave je istekao
Sorry, but You missed the deadline for application.

Ova stranica upotrebljava kolačiće

Nužni
Funkcionalni
Statistički

Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Obavijest o kolačićima.