Online konferencija Social Responsibility in Marketing
Online konferencija Social Responsibility in Marketing
Objavljeno: 06. 09. 2021. , Ažurirano: 25. 10. 2021.
Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i Hrvatska gospodarska komora s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na online konferenciju Social Responsibility in Marketing koja će se održati u utorak, 26. listopada, u 13:00 sati, putem live stream prijenosa na YouTube kanalu Hrvatske gospodarske komore.
Tema konferencije
ICC, kao svjetska poslovna organizacija, odgovoran za razvoj globalno priznatog ICC-jevog Kodeksa oglašavanja i marketinškog komuniciranja, pruža globalno primjenjiv samoregulacijski okvir usmjeren na zaštitu potrošača jasnim postavljanjem onoga što se smije i što se ne smije raditi u odgovornom marketingu, kako bi se osigurala zakonita, poštena, pristojna i istinita komunikacija i praksa.
Uslijed nastajanja novih praksi i tehnologija, ICC je revidirao i proširio djelokrug Kodeksa kako bi osigurao njegovu korisnost i relevantnost.
U prvom panelu bit će govora o influencer marketingu, oblikom oglašavanja u nastajanju koji mijenja krajolik marketinga proizvoda i usluga u cijelom svijetu te koji je potaknuo regulatorne inicijative i radnje kako bi se osigurala odgovornost u pogledu jasnog priopćenja utjecaja influencera na društvenim medijima. Na ovom panelu bit će govora i o ulozi influencera kao središnjih aktera u komunikaciji o društveno odgovornom poslovanju (DOP), odnosno kao poveznice između organizacije i dionika kroz podršku organizacijskim DOP inicijativama putem poruka koje sami generiraju.
S obzirom da je u posljednjih nekoliko godina došlo do ponovnog interesa za marketing zaštite okoliša, drugi panel će istražiti neke od novonastalih tvrdnji o utjecaju na okoliš na tržištu, posebice u kontekstu sve većeg zamaha klimatskih akcija na globalnoj razini, uključujući kolektivne napore vlada i poduzeća da ublaže prijetnje klimatskih promjena te da promiču održivu potrošnju. Na ovom panelu također će biti govora o postojećim regulatornim i samoregulatornim smjernicama za praćenje i povezanom obrazloženju ovih tvrdnji.
Poseban dio konferencije bit će posvećen djeci i mladima i njihovom globalnom definiranju (i u ICC-jevom Kodeksu), kao i postojećim smjernicama za oglašavanje usmjereno djeci i mladima u online okruženju ili tradicionalnim medijima.
Govornici
- Natko Beck, vodeći specijalist radiologije u Dječjoj bolnici Srebrnjak i zdravstveni influencer, proglašen komunikatorom godine 2020.,
- Aleksandra Đermanović, osnivačica i direktorica digitalne agencije Mediacor, predstavnica HURA-e u radnoj skupini za ograničavanje oglašavanja prehrambenih proizvoda djeci pri Službi za promicanje zdravlja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo,
- Lidija Gamulin, voditeljica Odjela za partnerstva, UNICEF Hrvatska,
- Bruno Jelić, direktor korporativnih poslova i održivosti - poslovna jedinica Adria, Coca-Cola HBC
- Matej Lončarić, direktor video-odjela i osnivač JoomBoos-a, 24 sata
- Raelene Martin, zamjenica direktora – Trgovina i ulaganje, Policy Lead, Komisija za marketing i oglašavanje, ICC,
- Sheila Millar, partnerica u Keller and Heckman LLP, potpredsjednica Komisije ICC-ja za marketing i oglašavanje, predsjednica Radne skupine ICC-ja za marketing i održivost,
- Daria Pritišanac, direktorica Marketinških komunikacija, INA-Industrija nafte, d.d.
- Deana Stipanović, direktorica korporativnih poslova, Valamar Riviera d.d.,
- Petar Tanta, direktor i suvlasnik, CTA komunikacije,
- Gordan Turković, direktor i suvlasnik, CTA komunikacije,
- Željka Vuger, Team Lead, agencija 404.
Moderatorica
- Iva Šulentić, televizijska i radijska voditeljica.
Radni jezik: engleski jezik.
Ciljne skupine
Konferencija je namijenjena čelnim ljudima industrije, svim stručnjacima za marketinško komuniciranje i oglašavanje te regulatorima.
- marketeri,
- agencije za oglašavanje,
- regulatori,
- akademska zajednica.
Prijave
- sudjelovanje je besplatno,
- prijaviti se možete ispunjavanjem online prijavnice u nastavku,
- nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na online konferenciju,
- rok prijave sudionika: ponedjeljak, 25. listopada.
Osoba za kontakt
- za sva dodatna pitanja o organizaciji ovog događanja možete se obratiti Ani Marguerite Tomulić, u Tajništvu ICC-ja Hrvatska (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).
Program
Vrijeme | Aktivnost |
---|---|
26.10.2021 | |
13:00 - 13:05 | Pozdravni govor: Morana Đurčević Musa, voditeljica Samostalne službe za komunikacije i odnose s javnošću Hrvatske gospodarske komore |
13:05 - 13:25 | Prezentacija: "The Campaign ‘This Trully Matters’ & the Impact of Influencers", Gordan Turković |
13:25 - 14:05 | Panel rasprava: "Social Media Influencers and their Social Responsibility", panelisti: Natko Beck, Matej Lončarić, Željka Vuger; moderator: Petar Tanta |
14:05 - 14:25 | Prezentacija: "The Changing Face of Environmental Marketing Claims", Sheila Millar |
14:25 - 15:15 | Panel rasprava: "Making Green Claims in Advertising – Challenges and Benefits”, Sheila Millar, Bruno Jelić, Deana Stipanović, Daria Pritišanac; moderatorica: Raelene Martin |
15:15 - 16:30 | Prezentacije: "Challenges of Responsible Advertising towards Children and Teens", govornici: Sheila Millar; Lidija Gamulin; Aleksandra Đermanović |