Vrijeme održavanja: 30.03.2020.

Objavljeno: 24. 02. 2020. , Ažurirano: 24. 02. 2020.

HGK – Županijska komora Zadar u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta organizira jednodnevnu radionicu o javnoj nabavi Ponuda – pregled i ocjena; Sklapanje, izvršenje i izmjene ugovora o javnoj nabavi; Plan nabave i registar ugovora, u ponedjeljak, 30. ožujka, u 9 sati u ŽK Zadar, na adresi Špire Brusine 16 (dvorana za sastanke na II. katu).
Radionica je organizirana na temelju Sporazuma o poslovnoj suradnji Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta i dio je programa redovitog usavršavanja u području sustava javne nabave. Namijenjena je sudionicima u postupcima javne nabave – gospodarskim subjektima, ponuditeljima i naručiteljima, traje osam nastavnih sati i polaznicima omogućuje stjecanje prava na bodove (osam bodova) koji su potrebni za obnovu certifikata u području javne nabave. Svakom će polazniku Ministarstvo izdati potvrdu o pohađanju programa usavršavanja.

Voditelji radionice su stručnjaci Uprave za politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750 kuna (oslobođeno PDV-a, prema članku 6. Zakona o PDV-u).
Članice HGK imaju popust na naknadu te ona za njihova zaposlenika iznosi 650 kuna, a za svakoga sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550 kuna.

Naknada uključuje sudjelovanje, radni materijal (USB stick), osvježenje i ručak tijekom pauze.

Program radionice možete pročitati u nastavku teksta i skinuti iz pratećih dokumenata na ovoj stranici.

Podaci za plaćanje:
PLATITELJ: Ime i prezime/tvrtka, adresa, OIB
PRIMATELJ: HRVATSKA GOSPODARSKA KOMORA,
ROOSEVELTOV TRG, 10000 ZAGREB
OPIS PLAĆANJA: Radionica javna nabava ZD 30.03.2020.
IBAN: HR1423400091100241295
MODEL: HR00
POZIV NA BROJ: 249373-20-252

Potrebno se prijaviti do 25. ožujka online prijavnicom u nastavku teksta. Prijave se prikupljaju do popune grupe. Prijavu smatramo konačnom po primitku potvrde o uplaćenoj pristojbi na e-mail: isare@hgk.hr. Osoba za kontakt u ŽK Zadar je Ivana Šare (telefon: 023/643-199).

Minimalan broj polaznika za održavanje radionice je 15, a maksimalan 35. U slučaju manjeg broja zainteresiranih sudionika od predviđenog, radionica se otkazuje uz povrat uplaćenih naknada.
Nakon održane radionice HGK će dostaviti račun, a Ministarstvo potvrdu o sudjelovanju na radionici na adresu navedenu u prijavi.

Ako ne vidite prijavni obrazac u nastavku teksta i koristite preglednik Internet Explorer, lijepo vas molimo da istu ovu stranicu otvorite u drugom browseru, poput MS Edgea, Mozille Firefoxa ili Chromea te se prijavite. Ispričavamo se zbog neugodnosti i radimo na njenom žurnom otklanjanju.

Program

Vrijeme Aktivnost
09:00 - 10:30 Ponuda – s praktičnim primjerima: postupak pregleda i ocjene ponuda; primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016; Praksa DKOM-a.
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Ponuda – s praktičnim primjerima: Praksa DKOM-a
12:15 - 13:00 Stanka za ručak
13:00 - 14:30 Sklapanje, izvršenje i izmjene ugovora o javnoj nabavi: ugovorne strane i predmet ugovora; sklapanje ugovora; problemi koji mogu nastati; praćenje realizacije; okolnosti koje dovode do izmjena ugovora; dopuštene i značajne izmjene; pravna zaštita u slučaju izmjena i prekršajne odredbe.
14:30 - 16:00 Sklapanje, izvršenje i izmjene ugovora o javnoj nabavi: ugovorne strane i predmet ugovora; sklapanje ugovora; problemi koji mogu nastati; praćenje realizacije; okolnosti koje dovode do izmjena ugovora; dopuštene i značajne izmjene; pravna zaštita u slučaju izmjena i prekršajne odredbe. Plan nabave i registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma – nepravilnosti.