Panel rasprava: Upravljanje pomorskim dobrom u okviru nove zakonske regulative
Izvor: Lučka uprava Zadar
Panel rasprava: Upravljanje pomorskim dobrom u okviru nove zakonske regulative
Objavljeno: 08. 11. 2023. , Ažurirano: 10. 11. 2023.
Izvor: Lučka uprava Zadar
Panel rasprava "Upravljanje pomorskim dobrom u okviru nove zakonske regulative" održat će se 20. studenoga 2023. godine u Zadru u Hotelu Kolovare s početkom u 11 sati. Organizator događaja je Županijska komora Zadar u suradnji sa Županijskom komorom Dubrovnik, Županijskom komorom Split i Županijskom komorom Šibenik.
Ovim panelom želi se potaknuti razgovor o utjecaju primjene novog Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama na upravljanje pomorskim dobrom s aspekta ključnih dionika gospodarstva na koje se Zakon odnosi.
Panel je namijenjen predstavnicima marina, luka, hotelijera, charter tvrtki, ugostitelja, ribarstva i marikulture, predstavnicima lokalnih uprava i samouprava, državnih i županijskih agencija, turističkih zajednica i svim ostalim zainteresiranim dionicima.
PANELISTI:
- Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske
- Filip Rogošić, direktor tvrtke LUKA SPLIT d.d. i predsjednik Udruženja luka i brodara HGK
- Goran Ražnjević, predsjednik Uprave ILIRIJA d.d.
- Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI d.d.
- Roko Vuletić, direktor ISKRA BRODOGRADILIŠTE 1 d.o.o.
- Lav Bavčević, izvanredni profesor s Odjela za ekologiju, agronomiju i akvakulturu Sveučilišta u Zadru
Pozivnica se nalazi u pratećim dokumentima
PRIJAVA
Prijave se zaprimaju putem Digitalne komore. Ukoliko niste registrirani na Digitalnu komoru, možete se registrirati ovdje. Upute za registraciju na Digitalnu komoru možete pronaći ovdje.
Za ispravnu registraciju trebate biti povezani s poslovnim subjektom za kojeg se prijavljujete.
- rok za prijavu sudionika: petak, 17. studenoga 2023. do 12 sati
- rok za uplatu kotizacije: petak, 17. studenoga 2023. do 15 sati
Ukoliko bude potrebe mi ćemo s vama proći cijeli proces prijave. Uplatu je potrebno izvršiti temeljem predračuna kojeg ćemo vam poslati nakon uspješne prijave.
KOTIZACIJA
- Kotizacija 1. - za tvrtke koje plaćaju članarinu HGK, kotizacija se ne naplaćuje, već se vrijednost kotizacije bilježi kao konzumirana usluga iz plaćene članarine u iznosu 30 € po sudioniku;
- Kotizacija 2. - za nečlanove, obrte, fizičke osobe i članove koji ne plaćaju članarinu HGK, kotizacija po sudioniku iznosi 30 € + PDV
UVJETI OTKAZIVANJA
Polaznicima kojima se kotizacija bilježi kao konzumacija usluga, a neće moći sudjelovati, terećenje za konzumaciju usluga neće biti izvršeno ukoliko najave svoje otkazivanje na e-adresu hgkzd@hgk.hr najkasnije do četvrtka 16. studenoga 2023.
Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako najave svoje otkazivanje na e-adresu hgkzd@hgk.hr, najkasnije do četvrtka 16. studenoga 2023. do 12 sati. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć. Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.
U slučaju specifičnih upita molimo kontaktirajte nas na hgkzd@hgk.hr.
Napomena: Prema novom Zakonu o Hrvatskoj gospodarskoj komori tvrtke iz I. kategorije više nisu obvezne plaćati članarinu, ali se mogu odlučiti za dobrovoljno plaćanje, koje im donosi brojne koristi. Ukoliko članica nije obveznik plaćanja članarine Komore, a želi to postati može iskazati interes za plaćanje članarine putem poveznice. U Komoru se mogu dobrovoljno učlaniti i ustanove, druge pravne osobe koje obavljaju društvenu djelatnost, profesionalna i strukovna udruženja, znanstvene i obrazovne institucije, udruge te pravne i fizičke osobe koje svojim radom mogu doprinijeti obavljanju djelatnosti Komore.