Sastanak ugostitelja s predstavnicima Civilne zaštite i županijskog stožera 112
Izvor: HGK

Načelnik županijskog Stožera civilne zaštite odgovarao na pitanja članica Strukovne grupe turizma ŽK Virovitica


Objavljeno: 19. 10. 2020. , Ažurirano: 19. 10. 2020.


U Županijskoj komori Virovitica 16. listopada održan je sastanak članica Strukovne grupe turizma s načelnikom Stožera civilne zaštite VPŽ Marijom Klementom pod predsjedanjem Zlatka Pleše, predsjednika HGK – Županijske komore Virovitica.

Na temelju zaključaka sa druge sjednice Strukovne grupe turizma ŽK Virovitica i na inicijativu Ksenije Plantak, direktorice tvrtke Pustara Višnjica d.o.o., sazvan je  sastanak s načelnikom Stožera civilne zaštite VPŽ o tumačenju odluka i preporuka Stožera civilne zaštite VPŽ i Republike Hrvatske kako bi se dodatno razjasnile razlike između preporuka i obvezujućih odluka povezanih s epidemiološkim mjerama.

Josip Job, voditelj Ravnateljstva civilene zaštite Službe civilne zaštite Virovitice je upoznao prisustne s epidemiološkom situacijom na području Virovitičko-podravske županije i poručio da se apelira na odgovorno ponašanje, uz pridržavanje sigurnosnih i epidemioloških mjera.

Job je objasnio da su epidemiolozi došli do zaključka da su najveći izvor zaraze svadbe, noćni klubovi i veća obiteljska okupljanja.

Na postavljeno pitanje o popisu gostiju i potpisima je rečeno da evidencije gostiju trebaju sadržavati ime i prezime i kontakt telefon za svaki stol zasebno da se vidi tko je s kim sjedio, a da potpis gosta epidemiolozima nije bitan.

Postavljeno je i pitanje pravovremenosti donošenja Odluka o mjerama i zabranama. Bilo bi dobro kada bi se one najavile par dana ranije kako bi se oni zaduženi za provođenje mogli za njih pripremiti.

Na upit o dobivanju popisa osoba u samoizolaciji, načelnik stožera Marijo Klement odgovara da to nije moguće jer se radi o poslovnoj tajni.

Preporukama je propisan najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i  otvorenim prostorima, uz poštivanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metara među posjetiteljima. Organizator će prema veličini prostora (po kriteriju od 4 m² poosobi) odrediti najveći broj sudionika.

Odluka o ograničenju radnog vremena ne odnosi se na održavanje svatova.

Najavljene su intenzivnije posjete djelatnika Državnog inspektorata slijedećih 14 dana, počevši od ovog vikenda a nepravilnosti će biti kažnjavane.