Plan prodaje – lista lijepih želja ili alat za praćenje i motiviranje prodajnih timova?
Izvor: Pixabay
Plan prodaje – lista lijepih želja ili alat za praćenje i motiviranje prodajnih timova?
Objavljeno: 15. 11. 2019. , Ažurirano: 15. 11. 2019.
Poslovna edukacija Plan prodaje – lista lijepih želja ili alat za praćenje i motiviranje prodajnih timova? održat će se u organizaciji HGK – Županijske komore Varaždin i tvrtke AVUS d.o.o. u srijedu, 4. prosinca, od 10 do 13 sati u ŽK Varaždin, na adresi Preradovićeva 17.
Izvor: Pixabay
Bliži se kraj poslovne godine pa direktori i voditelji prodaje u tvrtkama polako razmišljaju o prodajnim planovima za nadolazeću godinu.
Edukacija će pokriti sljedeća pitanja:
- Što sve treba uzeti u obzir kod kreiranja prodajnih planova kako bi oni bili izazovni, a istovremeno i motivirajući?
- Što nam je obično baza i koji su nam podatci na raspolaganju te gdje možemo doći do njih?
- Na koja ključna pitanja nam plan prodaje treba odgovoriti?
- Koje su najčešće pogreške u kreiranju prodajnih planova?
- Kako izbjeći postavljanje preoptimističnog ili pesimističnoga prodajnog plana?
- Kako nam u svemu tome i postizanju boljih prodajnih rezultata mogu pomoći IT i web?
Edukacija je namijenjena vlasnicima tvrtki, direktorima, voditeljima prodaje, voditeljima ključnih kupaca i svima onima koji žele unaprijediti svoje prodajne procese. Predavači su Lovro Metlikovec i Robert Bosilj.
Dodatne informacije o predavačima i edukaciji možete pronaći u priloženom dokumentu.
Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete putem online prijave u nastavku poziva,najkasnije do 2. prosinca.