Predstavljanje turističke ponude Splita i Splitsko-dalmatinske županije u Amsterdamu
Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Amsterdamu

Dalmatinsko turističko izaslanstvo u posjeti sjedištu Booking.coma


Objavljeno: 02. 12. 2019. , Ažurirano: 03. 12. 2019.


Dalmatinsko turističko izaslanstvo, u kojem su predstavnici više od dvadeset turističkih tvrtki, mahom putničkih agencija i hotela, predvođeno HGK – Županijskom komorom Split boravilo je 26. i 27. studenoga u poslovnom posjetu Amsterdamu.

Prvi je to dio posjeta, koji će se nakon Amsterdama nastaviti u Parizu, koji je ŽK Split organizirala na inicijativu svoje Strukovne grupacije putničkih agencija i u suradnji s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita te predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Amsterdamu.

Rastući interes i povećani broj dolazaka s ovog tržišta u Splitsko-dalmatinsku županiju i Split bili su poticaj za organizaciju ovog izaslanstva i dodatno predstavljanje naše turističke ponude. A prema riječima predsjednika HGK – Županijske komore Split Joze Tomaša i direktora Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joška Stelle, da je ta procjena bila dobra i da interesa za Dalmaciju itekako ima, posvjedočio je sjajan odaziv nizozemskih turističkih djelatnika, kao i mogućnost posjeta i razgovara u Booking.comu, što je uistinu zanimljiva i iznimna prilika.

2.jpg
Poslovni susreti; Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Amsterdamu.


U prvih deset mjeseci ove godine gosti iz Nizozemske su u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvarili 7% više dolazaka i 1% više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kada je riječ o Splitu, gdje su na 8. mjestu prema broju ostvarenih dolazaka i noćenja od siječnja do listopada ove godine, također bilježe povećanje od 5% u dolascima. Međutim, unatoč navedenom porastu, brojke bi mogle biti puno veće, a to je i osnovni cilj ovoga posjeta.

Stoga je predstavnicima više od 50 nizozemskih turističkih tvrtki u Amsterdamu predstavljena turistička ponuda Splita i srednje Dalmacije, nakon čega su održani direktni poslovni razgovori predstavnika tvrtki, na kojima su dogovarani poslovi za sljedeću turističku sezonu.

Koliko je enormna važnost i utjecaj recenzije korisnika na odabir destinacija i smještaja, kao i koji su načini kako biti što bolji i imati što bolje recenzije, dalmatinsko je izaslanstvo imalo priliku saznati i razgovarati u sjedištu Booking.coma, najveće svjetske platforme za online rezervaciju smještaja.

Osnovan prije 23 godine s jednim zaposlenim, Booking.com danas zapošljava više od 17.500 ljudi u 200 ureda u 70 država svijeta, od čega na području Hrvatske imaju 60 zaposlenih.

U Bookingu su dalmatinske turističke poduzetnike upoznali s planiranim novostima i poboljšanjima platforme te su raspravljali o načinima poboljšanja bookinga, posebno u zimskom periodu, trendovima, odnosu prema gostima i dr. Prema iskustvu Booking.coma, ključno za produljenje sezone je uvođenje više aviolinija u zimskom periodu.

Ono što je za nas posebno značajno je da su gosti iz Nizozemske, kao i Francuske, koju će izaslanstvo posjetiti 28. studenoga, oni koji traže posebniju turističku ponudu, gdje svoju priliku imaju razni selektivni oblici turizma, enogastro ponuda, turizam za mlade i sl., kao i u vrijeme van glavne turističke sezone, čime doprinose željenom produljenju sezone i razvoju cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj.