Objavljeno: 26. 11. 2020. , Ažurirano: 26. 11. 2020.

„Birajmo i darujmo hrvatsko!“ - poručuju iz HGK - Županijske komore Split ususret predstojećim blagdanima. Važnije je no ikad prednost dati domaćem proizvodu, jer na taj način čuvamo radna mjesta i domaću proizvodnju, dok za sebe i najmilije na taj način biramo siguran i kvalitetan proizvod.

Posebnu pozornost treba dati proizvodima nositeljima znakova kvalitete HGK 'Hrvatska kvaliteta' i 'Izvorno hrvatsko' jer oni kupcima jamče da su pri proizvodnji poštovani najviši standardi. Upravo je za brendiranje proizvoda i usluga Znakovima kvalitete HGK u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta osigurala 7,5 milijuna kuna mikro, malim i srednjim poduzećima. HGK – Županijska komora Split ujedno poziva županijske tvrtke koje zadovoljavaju tražene uvjete da se prijave na natječaj za bespovratna sredstva EU fonda i tako postanu nositelj znaka kvalitete HGK za proizvod/uslugu. Natječajem se dodjeljuju bespovratna sredstva za financiranje svih troškova postupka dodjele prava uporabe ovih znakova te samo pravo uporabe znakova za prve tri godine, a otvoren je do 31. prosinca ove godine.

Da su inicijative, projekti i akcije HGK u posljednjih dva desetljeća kojima promovira i podiže svijest potrošača o značaju i kvaliteti hrvatskih proizvoda i usluga, poput akcije „Kupujmo hrvatsko“, danas aktualnije nego ikad prije, svjedoče i brojne akcije trgovačkih lanaca kojima promoviraju domaće proizvode. Jedna od njih je i aktualna akcija trgovačkog lanca Tommy pod nazivom '385', koju podupire i HGK. Akcija potiče kupnju proizvoda domaćih proizvođača, a proizvodi nositelji znakova kvalitete HGK su posebno istaknuti. Kako svjedoče iz Tommyja, kampanja je pokazala da kupci izborom i kupovinom proizvoda proizvedenih u Hrvatskoj itekako podupiru domaće gospodarstvo, te da je pandemija dodatno pridonijela dizanju svijesti o kvaliteti domaćeg proizvoda.

Prošle godine, 25. studenoga, ŽK Split je mjesec dana prije Božića organizirala akciju Darujmo hrvatsko, kako bi promovirala izvorne i kvalitetne hrvatske proizvode te pružila priliku građanima i tvrtkama da odaberu originalan poklon, proizveden u Hrvatskoj.

Akciju ove godine iz epidemioloških razloga nije moguće održati fizički, a u trenutnim okolnostima ideja akcije i poziv iz splitske Komore da se pri odabiru božićnih poklona i blagdanskoj, ali i svakodnevnoj kupnji, oslonimo na domaće proizvode, poglavito nositelje znakova kvalitete HGK, aktualniji su i važniji nego ikad prije.

Ovih blagdana darujmo s ljubavlju - kupujmo hrvatsko!