Vrijeme održavanja: 22.05.2019.

Radionica je organizirana na temelju Sporazuma o poslovnoj suradnji Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, a dio je programa redovitog usavršavanja u području sustava javne nabave. Namijenjena je sudionicima u postupcima javne nabave – gospodarskim subjektima, ponuditeljima i naručiteljima, traje osam nastavnih sati i polaznicima omogućuje stjecanje prava na bodove (osam bodova) koji su potrebni za obnovu certifikata u području javne nabave. Svakom polazniku radionice Ministarstvo će izdati potvrdu o pohađanju programa usavršavanja.

Voditelji su radionice stručnjaci Uprave za politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750 kuna (oslobođeno PDV-a, članak 6. Zakona o PDV-u). Članice HGK ostvaruju popust na iznos naknade te ona iznosi 650 kuna, a za svakoga sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550 kuna. Naknada uključuje sudjelovanje, radni materijal (USB stick), osvježenje i ručak tijekom pauze.

Podatci za plaćanje: PLATITELJ: Ime i prezime / tvrtka, adresa, OIB PRIMATELJ: Hrvatska gospodarska komora, Rooseveltov trg 2, 10000 ZAGREB OPIS PLAĆANJA: Radionica javna nabava 22.05.2019.

IBAN: HR1423400091100241295
MODEL:HR00
POZIV NA BROJ: 2493730-19-212

U pratećim dokumentima nalazi se program radionice, a prijaviti se možete popunjavanjem online prijavnice najkasnije do 10. svibnja

Prijavu smatramo konačnom po primitku potvrde o uplaćenoj pristojbi na e-mail: jvlahov@hgk.hr, a prijave se prikupljaju do popune grupe.

Nakon održane radionice HGK će dostaviti račun, a Ministarstvo potvrdu o sudjelovanju na radionici na adresu navedenu u prijavi.

Minimalan broj polaznika za održavanje radionice jest 15, a maksimalan 35. U slučaju manjeg broja zainteresiranih sudionika od predviđenog, radionica se otkazuje uz povrat uplaćenih naknada.