Interaktivna radionica Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu


Objavljeno: 09. 04. 2018. , Ažurirano: 09. 04. 2018.


Interaktivna radionica Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu održat će se 18. travnja, u 10 sati u Gradskoj knjižnici Jurja Šižgorića, na adresi Poljana 6, u Šibeniku.

Digitalna garaža je Googleova inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra. Cilj je inicijative omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Predviđeno je trajanje radionice 3 sata.

Što ćete naučiti na radionici Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu?

Digitalni marketing u turizmu 

  • Koji su ciljevi web-stranice u turizmu?
  • Koji marketinški pristup odabrati?
  • Za koga pišemo na web-stranici i što Google misli o tome?
  • Što je SEO?
  • Što i kako pratiti na web-stranici?
  • Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
  • Kako kvalitetno iskoristiti mogućnosti AdWords programa?
  • Kada i gdje se oglašavati?
  • Što je konverzija?
  • Kako povećati ROI?

Znate li odgovoriti na većinu ovih pitanja?

Ako niste sigurni znate li odgovore, ne brinite se.

Google stručnjaci digitalnog marketinga odogovorit će vam na konkretnim primjerima iz prakse na sva bitna pitanja o optimizaciji web-stranica i vođenju Google AdWords kampanja.