Besplatna edukacija: Digitalni alati, marketing i turizam


Objavljeno: 21. 03. 2022. , Ažurirano: 28. 03. 2022.


U okviru EU projekta SMARTMED održava se besplatna šestodnevna edukacija Digitalni alati, marketing i turizam, od 28. ožujka do 4. travnja.

Sadržaj edukacije:


Modul 1: Digitalni alati – teme: Word, Excel, PowerPoint, E-mail;

Modul 2: Digitalni i društveni mediji – teme: digitalni alati za uređivanje slika, uvod u digitalni marketing, digitalna interakcija: korisničko putovanje, Google My Business, društveni mediji (uvod u društvene medije iz perspektive korisnika)

Modul 3: Digitalna strategija i marketinške performanse – teme: metrička analiza uspješnosti digitalnog marketinga (KPI), SEO – Search Engine Optimization (koncepti, svrha, alati), Google Ads, društveni mediji (strategija za poduzeća), uvod u e-trgovinu

Ciljevi edukacije:

  • Doprinijeti digitalnom osnaživanju mikro i malih poduzeća turističkog sektora.
  • Doprinijeti poboljšanju digitalnih vještina koje olakšavaju digitalnu transformaciju koja je temeljna i dodana vrijednost za tvrtke i ljude.
  • Poduprijeti kvalifikacije nositelja usluga u turizmu u digitalnim područjima kako bi se dogodila digitalna transformacija (tehnološka i ljudska dimenzija).
  • Doprinijeti osnaživanju uloge pojedinaca u strategiji digitalne transformacije tvrtke.

Prijave:


Prijaviti se možete na POVEZNICI, najkasnije do kraja dana u četvrtak, 24. ožujka. Nakon prijave ćemo polaznicima dostaviti upitnik za procjenu digitalne zrelosti. U slučaju prijave većeg broja sudionika od planiranog, prednost će imati polaznici nižih razina poznavanja digitalnih alata. Planirani broj sudionika je 25 osoba.

Dodatne informacije možete dobiti u HGK – Županijskoj komori Rijeka od koordinatorice projekta SMARTMED Sare Štrljic Pezelj, na e-adresu sstrljic@hgk.hr.