Vrijeme održavanja: 09.12.2019.

Objavljeno: 10. 12. 2019. , Ažurirano: 11. 12. 2019.

Strukovna grupa IT Istre HGK – Županijske komore Pula organizirala je 9. prosinca u ŽK Pula radionicu koja je okupila predstavnike vodećih IT tvrtki s područja Istre i predstavnike visokonagrađivane marketniške tvrtke Sonda. Cilj je radionice bio zajednički utvrditi ključne elemente po kojima je istarski IT specifičan i koje je poruke potrebno promicati da se IT kao gospodarska grana još više uzdigne, zainteresira mlade za ta područja, omogući lakše poslovanje postojećim tvrtkama i zainteresira inozemne odnosno tvrtke izvan Istre da dođu poslovati u Istru, a sve radi stvaranja Istre kao IT destinacije.

Posljednjih se godina u Puli i Istri snažno razvijaju ideje o tome kako inovativne tvrtke u IT sektoru predstavljaju veliku razvojnu perspektivu, čemu je pridonio sustavan rad neformalnih i formalnih IT grupa i inicijativa, među kojima su i Strukovna grupa IT Istre ŽK Pula, a navedenu viziju podržavaju i prate Grad Pula i Istarska županija.

Brendiranje Sonda.JPG
Strukovna grupa IT Istre - radionica o brendiranju; Izvor: Studio Sonda.


Predsjednica HGK – Županijske komore Pula Jasna Jaklin Majetić predstavnicima IT tvrtki poručila je kako oni za svoj rad zaslužuju svaku pomoć, podršku i pohvalu. Podršku i poticaj inicijativi Strukovne grupe IT Istre i svim poduzetnicima koji su uključeni u proces brendiranja i umrežavanja dao je i predsjednik Gradskog vijeća Pule Tiziano Sošić, koji je istaknuo: “Izrazito je bitna međusobna suradnja privatnog i javnog sektora i daljnje unaprjeđenje uvjeta za rad IT tvrtki, obrazovnih ustanova i institucionalnih partnera. Naš je izazov u bliskoj budućnosti upravo optimizacija suradnje tih sustava: privatnog, obrazovnog i javnog radi stvaranja zdravog IT eko sustava u Istri.“ Sošić je pohvalio napore HGK – ŽK Pula koja je pokrenula brendiranje IT industrije u Puli i Istri.

Predsjednik Strukovne grupe IT Istre Goran Mrvoš rekao je kako je najveći napredak u radu Strukovne grupe u protekle dvije godine ostvaren na području umrežavanja te su tvrtke počele puno više međusobno komunicirati putem društvenih mreža, videokonferencija, ali i osobno na meetup sastancima kako bi razmijenile informacije i iskustva koja im pomažu kod nastupa na domaćem i inozemnom tržištu. „Premali smo za samostalno sudjelovanje na nekom kompleksnijem europskom natječaju, a uz to, dosta nas ima komplementarne proizvode koji se u nekim dijelovima preklapaju, što je dobro za suradnju. IT ljudi i kadrova je premalo i potencijalno si možemo pomagati s resursima“, zaključio je Mrvoš.