Advent u Otočcu / 12. Međunarodni božićni sajam
Izvor: TZG Otočca
Autor: Arijana Krizel

Advent u Otočcu - 12. Međunarodni božićni sajam


Objavljeno: 06. 11. 2018. , Ažurirano: 26. 11. 2018.


Dvanaesti Međunarodni Božićni sajam u okviru manifestacije Advent u Otočcu održat će se 15. i 16. prosinca (subota i nedjelja) u šatoru na Trgu dr. Dražena Bobinca u Otočcu.

Organizator sajma Turistička je zajednica Grada Otočca, uz supokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Otočac i Grada Otočca.

To je mjesto na kojemu u predblagdanskom okruženju želimo okupiti sve naše poslovne partnere, poduzetnike, institucije, udruge i pojedince s kojima uspješno surađujemo tijekom godine te našim sugrađanima zajednički omogućiti zanimljivo druženje uz božićne pjesme i u veselom blagdanskom raspoloženju ponuditi im božićni program darova, ukrasa i sličnih proizvoda vlastite proizvodnje iz svih krajeva Hrvatske.

Svrha ove dvodnevne manifestacije doprinos je oživljavanju i očuvanju bogate zanatske i trgovačke tradicije Grada Otočca i Gacke. Naime, ispravom od 13. rujna 1746. godine carica Marija Terezija odobrila je održavanje sajma u Otočcu iz zahvalnosti Otočanima na pomoći koju su joj pružili u ratu za austrijsko nasljedstvo te u tri rata protiv pruskog kralja Fridrika II. Stoga se održavanjem ovakvih sajamskih manifestacija oživljava dio otočke povijesti.

Cilj nam je skrenuti pozornost i senzibilizirati javnost na vrijednost sačuvanih znanja i vještina u tradiciji i rukotvorstvu u Hrvatskoj općenito, približiti široj zajednici raznolikost proizvoda hrvatskih proizvođača, poticati građane na aktivnije uključivanje u očuvanje vrijednosti vlastite proizvodnje i na kraju kalendarske godine stvoriti još jednu priliku proizvođačima, tvrtkama, obrtnicima i udrugama da prikažu svoj rad, međusobno se bolje upoznaju, razmijene iskustva i ideje te planiraju buduće zajedničke aktivnosti na dobrobit zajednice.

Uoči ovogodišnjega Božićnog sajma 6. prosinca održat će se 3. Međunarodna konferencija o ženama u poduzetništvu Žene i točka. Cilj nam je u javnosti progovoriti o ženskom poduzetništvu, istaknuti njegovu brojnost i uspjehe u Ličko-senjskoj županiji i Hrvatskoj, ohrabriti postojeće i potencijalne poduzetnice na nove poduzetničke projekte te im pomoći u umrežavanju radi razmjene znanja i iskustva, a u konačnici potaknuti samozapošljavanje žena.

UVJETI I NAČIN PRIJAVE: Ako ste zainteresirani za izlaganje i prodaju na Božićnom sajmu, ljubazno vas molimo da ispunite online prijavnicu. Prijave se zaprimaju do popune raspoloživih izlagačkih mjesta, a najkasnije do 5. prosinca.

Organizator osigurava tipske štandove dimenzija cca 80 x 200 cm, čiji je broj ograničen, stoga je štand potrebno rezervirati što prije. Moguće je rezervirati i prazan prostor izvan šatora ako izlagač posjeduje vlastiti natkriveni štand / mobilnu štand-kućicu. Kvadratura praznog prostora nije ograničena, ali ju je potrebno navesti u prijavi.

Molimo vas da za dodatne informacije u vezi s uvjetima izlaganja pročitate upute izlagačima te da se navedenog pridržavate.

 

KOTIZACIJA: Za sudjelovanje na Božićnom sajmu kotizacija iznosi 100 kuna, a izlagači se svojom prijavom obvezuju na sudjelovanje prvog i drugog dana manifestacije.

Kotizaciju je potrebno uplatiti najkasnije do 5. prosinca s ovim podacima:

Primatelj: Turistička zajednica Grada Otočca

Br. žiro-računa: HR8123400091100129315

Poziv na broj: 122018

Svrha uplate: kotizacija za sudjelovanje na božićnom sajmu

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: ibanic@hgk.hr, flokas@hgk.hr ili fax. 053/771 130. Ako izlagač ne uplati do navedena roka, smatrat ćemo da je odustao od nastupa na sajmu.

Tvrtke članice Hrvatske gospodarske komore i dobrovoljne članice HGK oslobođene su plaćanja kotizacije.

 

DODATNE INFORMACIJE: Prijavljene izlagače naknadno ćemo direktno obavijestiti o svim potrebnim detaljima dolaska, parkinga, mogućnosti smještaja, samoga programa i konačnoj veličini raspoloživoga izložbenog prostora u skladu s brojem zaprimljenih prijava i iskazanim potrebama izlagača.

Cilj nam je i obveza zaštita zdravlja potrošača provedbom relevantnih propisa o sigurnosti hrane te poštovanje svih zakonskih odredbi u vezi s povremenim privremenim trgovanjem. Stoga molimo izlagače da vode računa o tome da su ispunjeni svi uvjeti propisani posebnim propisima o obavljanju djelatnosti trgovine i izdavanju računa te uvjeti propisani posebnim propisima koji se na bilo koji način odnose na trošarinske proizvode.

KONTAKTI: Za sve dodatne informacije i pojašnjenja na raspolaganju su kontakt-osobe Irena Banić i Frana Lokas Mudrovčić, više stručne suradnice u HGK - ŽK Otočac, tel. 053/771 001; fax. 053/771 130; e-mail: ibanic@hgk.hr; flokas@hgk.hr.

OBAVIJEST: S danom 23.11.2018. popunjena su sva izlagačka mjesta. Moguća je prijava na listu čekanja na mail ibanic@hgk.hr.  Ukoliko dođe do izmjena bit ćete obaviješteni po redosljedu prijave.