Vrijeme održavanja: 28.11.2019.

Izborna plenarna sjednica Udruženja cestovnog teretnog prometa Hrvatske gospodarske komore održana je 28. studenoga. Na sjednici su izabrani predsjednik, zamjenik predsjednika i članovi Vijeća Udruženja te je usvojen Poslovnik o radu Udruženja cestovnog teretnog prometa.

Za predsjednika je izabran Darko Vukadinović iz poduzeća La Log d.o.o., Sesvete, koji je i član Vijeća Udruženja.

Za zamjenika predsjednika izabran je Darko Banko iz tvrtke Banko Transport d.o.o. iz Tinjana, koji je i član Vijeća.

Za preostale su članove izabrani:

  1. Crnov-commerce d.o.o., Đakovo – Mario Crnov
  2. Jurčec - transporti d.o.o., Prelog – Jurčec
  3. Koltrans d.o.o., Zagreb – Anton Kolak
  4. MZA-Transporti d.o.o., Zagreb – Zdenko Majstorović
  5. Ricardo d.o.o., Darda – Dario Majić
  6. Složna braća d.o.o., Split – Jakov Juginović
  7. Straga trans d.o.o., Lipik – Alen Geler
  8. Šimunić promet d.o.o., Drnje – Branko Šimunić
  9. Transport inženjering d.o.o., Slavonski Brod – Ivo Knežević

U dosadašnjem radu Udruženje se bavilo rješavanjem problema u cestovnom prijevozu tereta, u čemu navodimo važnija postignuća:

  • Republika Hrvatska pristupila je 31. siječnja 2017. godine Protokolu CMR Konvencije iz 1978. godine (tzv. CMR-SDR Protokol). Za Hrvatsku je Protokol stupio na snagu 1. svibnja 2017. godine.
  • Izmjenama i dopunama Pravilnika o registraciji i označavanju vozila od 1. siječnja 2018. godine za nove automobile više nije potreban tehnički pregled, tzv. nulti tehnički pregled. Stanice za tehnički pregled ovlaštene su za izdavanje i potvrđivanje prometne dozvole, pa više nije potrebno odlaziti u MUP zbog potvrđivanja prometne dozvole, a smanjene su i određene naknade.
  • Izmjenama Zakona o trošarinama uveden je institut povrata dijela trošarina na pogonsko gorivo poduzetnicima koji se bave komercijalnim prijevozom robe i putnika, što će donijeti dugo očekivano rasterećenje poslovanja.

Predsjednik Udruženja Darko Vukadinović rekao je da će Udruženje nastaviti suradnju s resornim ministarstvom kako bi svi hrvatski prijevoznici bili izuzeti od primjene odredbe o ograničenju teretnog prometa vozilima iznad 7,5 tona najveće dopuštene mase u tranzitu kroz Republiku Sloveniju. Najavio je i da će Udruženje raditi na rješavanju drugih problema, kao što je ograničenje prometovanja cestama u zimskim uvjetima, smanjenje cijene edukacije za KOD 95, subvencioniranje nabave prijenosnih klima-uređaja za kamione, smanjenje cestarina za vozila s motorima EURO 6 standarda te drugačiji obračun HRT-ove pristojbe.