Održana 13. sjednica Strukovne skupine turističkih agencija HGK – ŽK Zadar


Objavljeno: 16. 11. 2018. , Ažurirano: 27. 11. 2018.


Na 13. sjednici Strukovne skupine turističkih agencija HGK – ŽK Zadar, održanoj 23. studenoga u Županijskoj komori Zadar, okupilo se 14 predstavnika turističkih agencija Zadarske županije.
Na sjednici su direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija i direktor Turističke zajednice Grada Zadra Mario Paleka prisutne izvijestili o aktivnostima poslovanja turističkih agencija.

Mihaela Kadija prisutnima je predstavila novu brend-strategiju turizma zadarske regije te novi turistički slogan „Regija ZaDAr - Recite DA! svemu". „Slogan je hrabar, jak, upečatljiv i poziva na aktivnosti. Novi vizualni identitet Zadarske županije poziva svakog turista na akciju, poziva ga da kaže 'da' onda kad se nećka, da bude smion, da nam se prepusti. Slogan je prilagodljiv, te ga svaka naša destinacija može koristiti, aplicirati na svaki proizvod“, istaknula je Kadija pozvavši prisutne predstavnike agencija da novi vizualni identitet počnu rabiti u svojim promotivnim materijalima kako bi svi zajedno postigli što širu vidljivost zadarske regije.

Novoizabrani direktor Turističke zajednice Grada Zadra Mario Paleka predstavio se prisutnima istaknuvši kako se veseli suradnji te da on i njegov tim stoje na raspolaganju zadarskim turističkim agencijama za sve prijedloge i potrebe.

Slijedom uspješno organiziranih poslovnih susreta održanih u listopadu ove godine u Belgiji, predsjednik Strukovne skupine Tomislav Fain predložio je da sljedeće tržište na kojem će se zadarske agencije predstaviti bude ono skandinavsko, odnosno Švedska. Predstavnici agencija prihvatili su prijedlog te je dogovoreno da će ŽK Zadar u suradnji sa županijskom i gradskom turističkom zajednicom i predstavništvom HTZ-a u skandinavskim zemljama započeti pripreme kako bi se događaj realizirao u travnju 2019. godine.