ŽK Split u posjetu tvrtki Procaffe d.o.o.


Objavljeno: 26. 09. 2019. , Ažurirano: 11. 10. 2019.


Predstavnici ŽK Split posjetili tvrtku Procaffe d.o.o. Dugopolje, gdje su ih primile direktorica i vlasnica tvrtke te ih upoznale s novostima u poslovanju.

Osnovna djelatnost tvrtke je prerada čaja i kave, a poznata je po brandu espresso kave Procaffe i Congo. Proizvodni pogon, pržionica i pakirnica, nalaze se u gospodarsko-poslovnoj zoni Dugopolje u kojoj su prije dvadeset godina među prvima pokrenuli posao, prepoznavši potencijal lokacije u Dalmatinskoj zagori, neposredno uz autocestu i grad Split.

Uz proizvodnju vlastite mješavine kave od najkvaliltetnijih sorti sirove kave, čajeva i pakirnice šećera za ugostiteljstvo, veliku pozornost posvećuju proizvodnom lancu FIST aparata, prvih hrvatskih automatskih i poluautomatskih aparata za espresso.

U tvrtki su posebno ponosni na prepoznatljivi crno-bijeli dizajn Procaffe branda koji je djelo direktorice Obradović te su u tom stilu uredili i svoje ugostiteljske objekte na reprezentativnim lokacijama u Splitu i Zagrebu, u kojima osim kave i drugih napitaka, proizvode i nude različite slastice.

Osim u Hrvatskoj, kava i prateći asortiman prisutni su u lancu HORECA i na prostoru Bosne i Hercegovine, Srbije, Češke, Kazahstana, Mađarske i Austrije.

U tvrtki je trenutno zaposleno 50 djelatnika koji se kontinuirano usavršavaju i educiraju kako bi odgovorili potrebama tržišta, posebno u svjetlu rastućeg turizma u Dalmaciji. Vrijedno je spomenuti i kultivirani park koji se nalazi oko proizvodnog pogona, a koji pridonosi zadovoljstvu djelatnika i poslovnih partnera.

Obradović i Blonder istaknule su da su zadovoljne dosadašnjim rezultatima, dokazali su da se upornim radom uz stalno ulaganje u kvalitetu proizvoda i stručne i motivirane djelatnike te prateći najnoviju tehnologiju i tržišne trendove ipak može uspjeti u proizvodnoj branši.

Predstavnici ŽK Split prezentirali su im novosti u aktivnostima i uslugama HGK, mogućnosti korištenja bespovratnih sredstava za uvođenje znakova kvalitete HGK, kao i akcije Kupujmo hrvatsko i Hrvatski proizvod za hrvatski turizam te ih pozvali da se uključe u rad Strukovne grupacije prehrambeno-prerađivačke industrije ŽK Split.