ŽK Pula: Održana radionica Kulturni, sportski i socijalni turizam – izazovi i prilike


Objavljeno: 19. 10. 2016. , Ažurirano: 21. 10. 2016.


Sudionici su raspravljali o novim razvojnim mogućnostima pojedinih oblika turizma

Naglasak radionice Kulturni, sportski i socijalni turizam – izazovi i prilike, održane u srijedu, 19. listopada u  ŽK Pula, bio je na jedinstvenosti i diferencijaciji destinacijskog potencijala i novih proizvoda kojima se ističe vidljivost ponude pojedinih područja, a osobito na specifičnim ciljanim skupinama turističkih korisnika poput sportskih turista, korisnika iz svih kategorija socijalnog turizma te turista usmjerenih na kreativni turizam i kulturu.

"Radionica je dio projekta koji smo pokrenuli s Ministarstvom turizma; naime, ove godine organiziramo ciklus od sedam radionica u svim krajevima Hrvatske. Pula je prva u nizu navedenih radionica, a njihov je cilj da pruže uvid u mogućnosti koje pruža kulturni turizam, fototurizam ili, primjerice, socijalni turizam. Kulturni turizam ne ovisi o vremenskim uvjetima kao odmorišni i on može biti aktivan čitave godine", istaknuo je Zlatko Kukec, predsjednik Udruge nezavisnih putničkih agenata Hrvatske.

Koncept socijalnog turizma okupljenima je predstavila predstavnica Sveučilišta Libertas Ksenija Keča. "Socijalni turizam pomalo je pogrešno percipiran kod nas. To bi trebao biti turizam dostupan svima. Obično se kod nas on percipira kao turizam niže platežne moći, međutim nije takav. Obuhvaća široke vidove turizma poput turizma za mlade, za seniore, za osobe s invaliditetom itd. Prema konvenciji UN-a, turizam i putovanja danas predstavljaju temeljna ljudska prava, stoga socijalni turizam treba promatrati i kroz tu činjenicu", kazala je Keča.

A uz sudionike iz turističkog sektora, turističkih zajednica i agencija, smještajnih objekata i različitih tvrtki, radionici je prisustvovao i predstavnik Ministarstva turizma Bosiljko Domazet. "Moje izlaganje odnosi se na ulogu i važnost društvenih mreža  u promociji turizma i njegovih posebnih oblika, s ciljem da turizam dobije promotivnu snagu, a tako i konkurentnost. Činjenica je da je kod nas dostupnost besplatnih sadržaja putem Interneta vrlo kvalitetna i zahvaljujući tome gosti mogu promicati ili ocjenjivati naše turističke usluge", zaključio je Domazet.

Radionicu su organizirali Županijska komora Pula, Turistička zajednica Pula i Udruga nezavisnih putničkih agenata Hrvatske uz potporu Ministarstva turizma.