Vrijeme održavanja: 15.11.2019.

Na temelju Sporazuma o poslovnoj suradnji između Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave, u Županijskoj komori Požega, na adresi Vukovarska 6, održat će se 15. studenoga radionica Priprema postupka javne nabave; Ponuda – s praktičnim primjerima; Pravna zaštita u sustavu javne nabave; Sklapanje, izvršenje i izmjene ugovora o javnoj nabavi.

Voditelji radionice su stručnjaci Uprave za politiku javne nabave.

U Pratećim dokumentima nalazi se program radionice.

Radionica ulazi u kategoriju redovnog usavršavanja, a potvrda će se koristiti pri obnavljanju certifikata u području javne nabave te nosi osam bodova.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750,00 kn (oslobođeno PDV-a, članak 6. Zakona o PDV-u).
Članice Hrvatske gospodarske komore ostvaruju popust na iznos naknade te ona iznosi 650,00 kn, a za svakoga sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550,00 kn.
Naknada uključuje sudjelovanje na radionici, radni materijal-USB stick, osvježenje i ručak tijekom pauze.

Podatci za uplatu:
Platitelj: Ime i prezime; tvrtka/institucija; adresa, OIB
Primatelj: Hrvatska gospodarska komora, Rooseveltov trg 2, 10000 ZAGREB
IBAN primatelja: HR1423400091100241295
Model: HR00
Poziv na broj: 249373-19-152
Opis plaćanja:  Radionica javna nabava PŽ 15.11.2019.

Minimalan je broj polaznika za održavanje radionice 15, a maksimalan 50. Prijave će se evidentirati prema redoslijedu primitka. U slučaju manjeg broja zainteresiranih sudionika od predviđenog, radionica se otkazuje uz povrat uplaćenih naknada.

Zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti popunjavanjem online prijave najkasnije do srijede, 13. studenoga, odnosno do popunjenja dvorane.

Prijava se smatra konačnom po primitku potvrde o uplaćenoj naknadi na e-adresu mdumancic1@hgk.hr.

Nakon održane radionice, HGK će dostaviti račun, a Ministarstvo potvrdu o sudjelovanju na radionici na adresu navedenu u prijavi.