Izvor: Pixabay

Webinar: Kako se istaknuti na pretrpanom maloprodajnom tržištu


Objavljeno: 11. 02. 2025. , Ažurirano: 11. 02. 2025.


U današnjem dinamičnom maloprodajnom okruženju, gdje potrošači imaju beskonačan izbor proizvoda, istaknuti se na polici i osvojiti kupce postaje sve teže.

Kako izgraditi jedinstvenu vrijednost koja će privući pažnju i osigurati dugoročnu prodaju, tema je webinara "Kako se istaknuti na pretrpanom maloprodajnom tržištu", koji će se održati u utorak, 11. ožujka 2025., od 10 do 12 sati, putem platforme MS Teams.

Ovaj webinar pruža konkretne odgovore na pitanja:
• Kako uspješno lansirati proizvod na tržište i izbjeći najčešće zamke?
• Koje metode analize tržišta koristiti kako bismo razumjeli svoju konkurenciju i prepoznali prilike za diferencijaciju?
• Tko je naš idealan kupac i kako prilagoditi ponudu njegovim stvarnim potrebama?
• Kako izgraditi autentičnu i uvjerljivu prodajnu priču koja povećava prodajne rezultate?

Kroz primjere iz prakse i aktualne tržišne trendove, sudionici će dobiti jasne smjernice za izgradnju snažnog brenda, diferencijaciju od konkurencije i povećanje prodaje u izazovnom maloprodajnom okruženju.

Predavačice su Tanja Jurković i Anita Jurjević. Obje imaju preko 15 godina iskustva u nabavi i upravljanju kategorijama u vodećim trgovačkim lancima. Tijekom karijere surađivale su s više stotina dobavljača i proizvođača te upravljale tisućama proizvoda. Danas pomažu brendovima i kompanijama osigurati uspješan plasman na tržište i rast iz godine u godinu.

Webinar je namijenjen proizvođačima i dobavljačima koji se žele bolje pozicionirati i povećati prodaju kroz velike trgovačke lance.

Trajanje webinara je 1,5 sati te će na kraju biti ostavljeno vrijeme za pitanja sudionika.
Poveznica za webinar bit će pravovremeno dostavljena sudionicima.

Prijava sudjelovanja je obvezna putem Digitalne komore OVDJE najkasnije do četvrtka, 6. ožujka. Da biste pristupili poveznici za prijavu morate prethodno biti registrirani u Digitalnoj komori i povezani s poslovnim subjektom ispred kojeg se prijavljujete.

Kotizacija:

• Članice koje plaćaju članarinu HGK ne plaćaju kotizaciju za ovu edukaciju, već se iznos kotizacije 50 EUR bilježi kao konzumirana usluga iz članskog paketa (ovisno o raspoloživom budžetu).

• Za nečlanice i članice HGK koje ne plaćaju članarinu HGK, kotizacija iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Za sve koji kotizaciju plaćaju, prijavu smatramo konačnom po primitku dokaza o izvršenoj uplati kotizacije, za koju ćete dobiti predračun putem e-pošte navedene u prijavi. Rok za slanje potvrde uplate je 7. ožujka u 16 sati na mail morlovic@hgk.hr .

Uvjeti otkazivanja:

Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako pismenim putem otkažu sudjelovanje na e-mail: morlovic@hgk.hr, najkasnije do 7. ožujka do 16 sati. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć. Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.