Izvor: HGK

Vizualnim identitetom do komparativne prednosti ICT sektora


Objavljeno: 25. 09. 2020. , Ažurirano: 25. 09. 2020.


Predstavnici istarskog ICT sektora koji djeluju u Strukovnoj grupi HGK – Županijske komore Pula, na sastanku održanom 22. rujna u Povijesnom i pomorskom muzeju Istre, usvojili su vizualni identitet brendiranja Istre kao ICT destinacije.

Kroz vizualni identitet želi se postići veća vidljivost ICT sektora, odnosno pozitivne strane poslovanja i življenja za ICT sektor u Istri. Na taj će se način komunicirati prema javnosti ravnoteža između poslovnog i privatnog života, a s druge strane prikazivati raznovrsnost naprednih rješenja koja nastaju u neopterećujućem i pozitivnom okruženju. Upravo je to komparativna prednost koju je važno potencirati u današnje vrijeme kako bi privukli domaće i strane IT talente.

U raspravi o budućim aktivnostima, dogovoreno je da se aktivnosti Strukovne grupe usmjere na stvaranje preduvjeta za što veći dolazak studenata i profesionalaca u Istru. Za takvo što bitni su projekti otvaranja coworking prostora te snažnije umrežavanje realnog sektora i akademske zajednice. Uz intenziviranje već uspostavljene suradnje s Fakultetom informatike u Puli, organizirat će se meetupovi i druge aktivnosti u cilju popularizacije STEM sektora te osvješćivanja važnosti uključivanja u digitalno poslovanje.

Predsjednik Strukovne grupe ICT Istre Dean Verbanac istaknuo je kako je u Istri postignut značajan napredak ICT-a, koji postaje strateški partner i drugim djelatnostima, a ujedno želi pružiti nešto više i cijeloj zajednici.