Varteks, Diadema i PLACE2GO na sajmu franšiza Franchise Paris Expo


Objavljeno: 20. 03. 2016. , Ažurirano: 19. 10. 2016.


U organizaciji Zajednice franšiznog poslovanja pri HGK, hrvatski proizvođači odjeće Varteks i Diadema te magazin PLACE2GO sudjelovali su na jednom od najvećih sajmova franšiznog poslovanja u Europi – Franchise Paris Expo koji se održavao od 20. do 23. ožujka u Parizu. Na sajmu je sudjelovalo 530 izlagača, a procjena je da je sajam posjetilo više od 35.000 posjetitelja iz 90 zemalja.

„Franšizno poslovanje nedovoljno je zastupljeno u Republici Hrvatskoj. Stoga, Hrvatska gospodarska komora nastoji predstavljanjem hrvatskih proizvoda na sajmovima u EU, kao i akcijama „Kupujmo hrvatsko“ u Hrvatskoj poticati svijest o važnosti kupovanja domaćih kvalitetnih proizvoda. Također, u Hrvatskoj ima puno proizvođača koji proizvode vrlo kvalitetne proizvode koji su konkurentni na domaćem, ali i svjetskom tržištu. Dokaz tome je velik interes koji postoji na ovom sajmu za kvalitetnim hrvatskim proizvodima“, ističe pomoćnik direktora Sektora za trgovinu HGK Hrvoje Paver.

Voditeljica veleprodaje i izvoza tvrtke Varteks Adela Samaržija Sokač zadovoljna je interesom i količinom zanimanja za proizvode ove varaždinske tvornice tekstila, obzirom da Varteks nije dugo godina prezentirao svoje proizvode u svijetu zbog teške situacije koja je snašla tvrtku, a koja je sada uspješno prevladana.

„Sajam u Parizu veliki je korak za Varteks jer imamo mogućnost prezentacije naših proizvoda pred velikim tržištem koje traži kvalitetne proizvode, a koje smo mi u mogućnosti proizvesti. To je ujedno i prava prilika kako bismo predstavili našu kolekciju DI Caprio – „Travel 4ever“, program namijenjen putnicima koji sadrži visokokvalitetna odijela i košulje koja se ne gužvaju u transportu te predstavljaju nužan dio odjeće svakog poslovnog čovjeka današnjice. Interes za prezentiranim programom iskazuju poslovni ljudi iz Europe, ali i iz drugih dijelova svijeta. Zadovoljni smo učinkom Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori koja nam je omogućila nastup na ovom sajmu“, rekla je Samaržija Sokač.

„Prvi puta smo na ovom sajmu, i moram priznati da sam iznenađena interesom koji vlada na hrvatskom štandu. Naš magazin na francuskom tržištu egzistira već 6 godina, a ovdje smo kako bismo pronašli partnere i za druga tržišta poput belgijskog i nizozemskog“, rekla je Damjana Domanovac, vlasnica PLACE2GO i zamjenica predsjednika Zajednice franšiznog poslovanja pri HGK. Inače, PLACE2GO novo je ime za turistički magazin koji već 10 godina izlazi pod imenom Putovanja za dvoje. Hrvatski projekt koji već dugi niz godina izlazi kao franšizno izdanje u šest zemalja EU.

“Diadema se predstavila sa svojim novim kolekcijama proljeće-ljeto 2016. i jesen-zima 2016./ 2017. Ostvareni su mnogobrojni kontakti, a rezultat istih vidjeti će se nakon sajma“, rekla je voditeljica veleprodaje Diademe Ivana Čičak.

U organizaciji sajma sudjelovala je potpredsjednica Europske franšižne federacije Ljiljana Kukec, a sajam je posjetio i veleposlanik RH u Francuskoj dr.sc. Ivo Goldstein koji je izrazio veliko zadovoljstvo viđenim prilikom posjeta štandova hrvatskih tvrtki.