Vrijeme održavanja: 12.10.2017.

Objavljeno: 04. 10. 2017. , Ažurirano: 16. 10. 2017.

U HGK – ŽK Rijeka u suradnji s tvrtkom RIS d. o. o. 12. listopada održano je predavanje Upravljanje IT-projektima i održavanje softvera. Perino Krneta u svome se predavanju osvrnuo na razlike između održavanja i razvoja poslovnog softvera te na probleme održavanja.

Prema nekim standardima, cijena redovnog održavanja poslovnog softvera iznosi  20 – 25 posto cijene licenci softvera. Samo je za redovno održavanje tijekom životnog vijeka trošak održavanja 2,5 puta veći od troška kupnje, dok prosječni životni vijek poslovnog softvera iznosi 7 – 10 godina.

Ako dodamo nadogradnje, troškovi održavanja mogu narasti i na 5 – 6 puta više od troškova kupnje. Najčešći su problemi kod održavanja određivanje prioriteta kod odabira funkcionalnosti koje će se ugraditi u novu verziju, nerealna očekivanja korisnika, nedostatak vremena za temeljito testiranje nove verzije, usko specijalizirani programeri ili novi programeri koji se sporo uključuju u proces održavanja.

Na kraju su predstavljene metodologije održavanja te načini učinkovitog upravljanja održavanjem poslovnog softvera.