Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća


Objavljeno: 06. 11. 2017. , Ažurirano: 17. 11. 2017.


U Uredu HGK za područja posebne državne skrbi u Kninu 14. studenoga, u 11 sati održat će se radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća.

Predavanja će biti usmjerena na ulogu marketinga u ukupnom poslovanju poduzeća te razvoju različitih strategija marketinga koje mogu pomoći poduzećima da prežive i omoguće razvoj poduzeća u vrlo izazovnom i konkurentskom okružju.

U prvom dijelu radionice polaznici će se upoznati s osnovnim elementima marketinga i njegovom ulogom u ukupnom poslovanju poduzeća. Stavit će se naglasak na važnost marketinške koncepcije kao preduvjeta stvaranja filozofije poslovanja usmjerene na zadovoljenje potreba i očekivanja potrošača. S obzirom na to da okosnicu znanja o marketingu čine različite teorije, metode, tehnike, sredstva, prakse, procedure i iskustva, upoznat će i marketinšku tehnologiju kao važan skup tehnika upravljanja.

Važnost i uloga marketinškog planiranja bit će tema drugoga dijela radionice. Bit će govora o bitnim elementima koji utječu na učinkovitije upravljanje poslovnim procesima i lakšu prilagodbu poduzeća vanjskim utjecajima. Također će se usvojiti tehnike koje će omogućiti izradu marketinškog plana poduzeća.
U posljednjem dijelu radionice pokušat će se izmjeriti važnost pojedinih elemenata marketinškog miksa u poslovanju poduzeća, odnosno postizanju ciljeva poduzeća i zadovoljavanja potreba i želja ciljnih tržišta. Usvojit će se i tehnike odabira optimalne kombinacije pojedinih elementa marketinškog miksa radi stvaranja održive konkurentske prednosti i kvalitetnog pozicioniranja poduzeća.

Cilj radionice:

  • Upoznati polaznike s važnošću marketinga u tržišnom gospodarstvu
  • Usvajanje marketinškog pristupa u procesu poslovnog odlučivanja
  • Upravljanje elementima marketinškog miksa
  • Izrada marketinškog plana
  • Osiguranje kvalitetne komunikacije između pružatelja i korisnika usluge

Sudjelovanje na radionici je besplatno. Predviđeno je trajanje radionice tri sata. Broj sudionika radionice je ograničen.

Za sudjelovanje na radionici potrebno je ispuniti online prijavnicu koja se nalazi u nastavku.