U ŽK Slavonski Brod održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
Izvor: ŽK Slavonski Brod
Autor: Bibjana Dokić
U ŽK Slavonski Brod održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
Objavljeno: 28. 06. 2016. , Ažurirano: 16. 08. 2016.
Radionica "Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća" ima za cilj upoznati poslovne subjekte s važnošću marketinga u tržišnom poslovanju.
ŽK Slavonski Brod i CroatiaPRO Odbor koji djeluje pri Sektoru za promet i veze HGK, organizirali su radionicu “Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća” u okviru programa “Olakšavanje trgovine i transporta 2016." koja je održana 28. lipnja u ŽK Slavonski Brod. Radionica je bila besplatna za članice HGK a namijenjena je prvenstveno menadžerima i svim onima koji aktivno sudjeluju u procesu donošenja poslovnih odluka i kreiranju strategije poduzeća.
Cilj radionice je bio upoznati poslovne subjekte s važnošću marketinga u tržišnom poslovanju, usvojiti načine kako osigurati kvalitetnu komunikaciju između pružatelja i korisnika usluge, upoznati se s izradom marketinškog plana i savladati upravljanje elementima marketinškog miksa.
Voditelj radionice je bio Tin Simonić iz tvrtke Gefco d.o.o. a na radionici su sudjelovali predstavnici tvtki iz djelatnosti trgovine, socijalne skrbi, konzultantskih usluga i IT sektora.