U sklopu 23. akcije Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2019. Hrvatska gospodarska komora i ove godine provest će ocjenjivanje marina te najboljima dodijeliti priznanja. Nositelj je ocjenjivanja Udruženje marina HGK koje je na sjednici usvojilo metodologiju ocjenjivanja. Marine se ocjenjuju u tri kategorije: mala (marine do 250 vezova u moru), srednja (marine od 250 do 450 vezova u moru) i velika (marine s više od 450 vezova u moru).

Metodologija

Postupak ocjenjivanja marina provest će se u dvije faze. Prvu fazu, odnosno obradu fizičkih i financijskih pokazatelja marina, provodi Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji putem sustava Benchmarking analize poslovanja marina. Više o ovom sustavu možete pročitati na stranici Benchmarking marina. Od ove godine uvodi se i ocjenjivanje kvalitativnih pokazatelja u prvu fazu na prijedlog članica Udruženja marina HGK.

U drugoj će fazi ocjenjivanja Povjerenstvo za ocjenjivanje marina obići i ocijeniti kvalitetu najbolje rangiranih marina svake kategorije (na temelju rezultata prve faze).

Konačan redoslijed najboljih hrvatskih marina dobit će se zbrojem prve i druge faze ocjenjivanja, a marinom godine bit će proglašena ona s najvećom ocjenom bez obzira na kategoriju u kojoj se nalazi.

U nastavku se nalazi upitnik o fizičkim i kvalitativnim podacima te vas molimo da izdvojite najviše desetak minuta svog vremena i odgovorite na pitanja, najkasnije do 31. svibnja. Ispunjavanjem upitnika automatski ste ispunili i prijavu za ocjenjivanje. Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, partner akcije Turistički cvijet, dostavit će vam tablice koje je potrebno ispuniti, uključujući i financijske podatke. One su također dio prve faze ocjenjivanja, pa vas molimo da ih popunjene pošaljete najkasnije do 7. lipnja. Ako marina već sudjeluje u projektu Benchmarking, raspolažemo potrebnim financijskim podatcima te ćemo odmah nakon što ste ispunili upitnik krenuti s obradom podataka i ocjenjivanjem.