Turistička ponuda Krapinsko-zagorske županije predstavljena u Zadru i Splitu pred više od 20 putničkih agencija


Objavljeno: 09. 11. 2015. , Ažurirano: 03. 10. 2016.


U srijedu i četvrtak, 4. i 5. studenoga, Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije, u suradnji s Hrvatskom Gospodarskom Komorom, Turističkim zajednicama gradova Zadra i Splita te sa županijskim turističkim zajednicama tih gradova, organizirala je prezentacije i B2B radionice za putničke agencije, udruge i predstavnike osnovnih i srednjih škola dalmatinskih regija u prostorima Županijskih Komora Zadar i Split.

Turističku destinaciju Krapinsko-zagorske županije u sklopu B2B radionica predstavljali su Terme Tuhelj, Terme Jezerčica, Bluesun Hotel Kaj, Villa Magdalena, Vuglec Breg i Vodeni park Aqua Vivae.

Predstavnici turističkih subjekata u sklopu B2B susreta razgovarali su s više od 20 putničkih agencija, s ciljem animacije dolaska domaćih turista u Zagorje sa spomenutih područja. Prisutni predstavnici turističkih agencija iskazali su izuzetan interes za Zagorje te izrazito zadovoljstvo predstavljenom, osebujnom turističkom ponudom. Osim predstavnika turističkih agencija, prezentacije su popratili i mediji: Mreža TV i HRT te regionalni tiskovni mediji grada Zadra i Splita. Sudionike prezentacija pozdravili su direktor ŽK Zadar Denis Ikić, predsjednica ŽK Split Katija Buličić, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella te Voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Ksenija Tomić koja je u nastavku i predstavila cjelokupnu turističku ponudu Zagorja.

Nakon prezentacije, sudionici su mogli vidjeti prikaz filma Zagorje - Bajka na dlanu te degustirati zagorske tradicionalne specijalitete.