Splitska agencija VAJT osvojila najprestižniju svjetsku PR nagradu


Objavljeno: 02. 10. 2019. , Ažurirano: 11. 10. 2019.


Splitska agencija za odnose s javnošću VAJT na svečanoj dodjeli održanoj prošli vikend u Erevanu nagrađena je prestižnom Golden World Awards for Excellence koju dodjeljuje ugledna Međunarodna udruga za odnose s javnošću IPRA (International Public Relations Awards). Nagradu je u Erevanu primio direktor VAJT-a Jerko Trogrlić.

Najveće svjetsko priznanje u branši VAJT-u je pripalo za kampanju Želiš li se mijenjati za mjesto? koja je realizirana s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking.

Kampanja je pobjedu odnijela u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta, a imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom te je donijela brze i konkretne rezultate pri rješavanju ovog problema u Splitu.

Na dodjeli u armenskoj prijestolnici splitska agencija našla se među najvećim i najboljim svjetskim agencijama za odnose s javnošću poput Hill+Knowltona, Weber Shandwicka, FleishmanHillard Vanguarda, Ketchuma i dr., a kampanja za Split parking među kampanjama za najveće svjetske brendove poput Adidasa, Forda, Coca-Cole, Ikee i sl.

Čestitavši članici ŽK Split na ovom sjajnom priznanju, koje je među strukom poznato i kao "PR Oscar", predsjednik HGK – Županijske komore Split Jozo Tomaš poručio je da je ova nagrada sjajan primjer male tvrtke koja se s pravom i dejom i porukom te vrhunskom kvalitetom i ustrajnim radom uspješno nosi sa svjetskom konkurencijom te je, uz to, i pobjeđuje.