Izvor: Pixabay

Ministarstvo poziva čarteraše da žurno pošalju podatke o korisnicima eNautike zbog spajanja s ePoslovanjem


Objavljeno: 04. 12. 2020. , Ažurirano: 04. 12. 2020.


U tijeku je spajanje sustava eNautike sa sustavom ePoslovanja s ciljem dodatnih olakšanja poslovanja:

Nautika:

  • mogućnost pravnim osobama pristup usluzi za ishodovanje naknada za sigurnost plovidbe i zaštitu mora od onečišćenja (ex-Vinjeta) za strana plovila
  • slanje kreirane i plaćene vinjete u PKP (poslovni korisnički pretinac) bez odlaska u lučku kapetaniju i ispostavu lučke kapetanije

eCrew:

  • Implementacija autorizacijskog mehanizma iz sustava e-Poslovanja (odnosno e-Zastupanja i e-Ovlaštenja) eliminirat će potrebu da djelatnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture administriraju podatke djelatnika čarterskih kompanija te će se na taj način omogućiti da ovlaštena osoba/pravni zastupnik čarterske kompanije samostalno ažurira i dodaje podatke djelatnika. Autorizacija korisnika sustava eCrew više se neće obavljati putem korisničkog imena i lozinke već putem NIAS autentifikacije.

ePlovilo:

  • Prijavljenoj fizičkoj ili pravnoj osobi omogućit će se prijava tehničkog pregleda za domaća plovila u vlasništvu ili u vlasništvu pravne osobe za koju ima punomoć
  • Slanje izvatka u PKP
  • Provjera vlasništva plovila

U pratećim dokumentima na ovoj stranici nalazi se radna knjiga koju je potrebno popuniti i dostaviti do 10. prosinca 2020. godine na adresu e-pošte: charter@pomorstvo.hr

Sve postojeće korisnike s korisničkim imenima i lozinkama te aktivnim statusom Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture će deaktivirati ako ih ne navedete u tablici. Također, napominjemo da je ovo prilično važno jer ako navedenu tablicu ne popunite i ne dostavite na navedenu adresu u traženom roku, Ministarstvo više neće moći administrirati podatke korisnika putem korisničkog imena.