Seminar o optimizaciji Google AdWordsa i Google Analytics održan u ŽK Dubrovnik


Objavljeno: 20. 11. 2016. , Ažurirano: 05. 12. 2016.


Google je tražilica koja se danas najviše upotrebljava, a sustav Google AdWords najučinkovitiji je internetski kanal oglašavanja. Biti pri vrhu rezultata pretrage na Googleu donosi višestruku uštedu troškova i veliku razliku u pristupu zainteresiranim kupcima

ŽK Dubrovnik i tvrtka Lureti j. d. o. o. organizirale su seminar Google AdWords i Google Analytics 24. i 25. studenoga u ŽK Dubrovnik.

Svi koji se bave internetskim marketingom u sustavu Googlea moraju pratiti povratne podatke koji služe kao podloga za postavljanje učinkovitijih oglasnih kampanja.

Predavač Miroslav Varga, jedan od šest Google trenera u Google Adriatics regiji, višestruko nagrađivani stručnjak, na praktičnim primjerima objasnio je polaznicima kako ispravno postaviti i strukturirati svoje oglasne kampanje u sustavu Google AdWords te kako pomoću Googleovih alata unaprijediti poslovanje.

Drugi dan seminara polaznici su se upoznali s alatom Google Analytics koji je jedan od najčešće upotrebljavanih alata za mjerenje povratnih podataka.