Izvor: DIG-IN-KPI

Digitalna transformacija ulazi u poduzeća - razvoj ključnih pokazatelja uspješnosti za povećanje produktivnosti sektora

Erasmus+, K2, decentralizirano, slovenski NA-CMEPIUS Slovenski koordinator: GZS ZGIGM Partneri: HGK, ECNM Ugovor br.: 2022-1-SI01-KA210-VET-000083218 Trajanje: 19 mjeseci 01/11/2022 - 31/05/2024 Prezentacija na  portalu Erasmus+ rezultati

 

 

1.1 aktivnost: IPM sastanak , SKOPLJE-SJEVERNA MAKEDONIJA

1.2 aktivnost: usporedba stanja sektora F u 3 zemlje prema postojećim odabranim pokazateljima i indikatorima

1.3 aktivnost: izrada KPI tablice za građevinske izvođače (konzorcij partnera i vanjski stručnjak)

1.4 aktivnost: koordinacija KPI tablice za građevinske izvođače s ciljnim skupinama (po državi: 4 intervjua s građevinskim tvrtkama (s jednim predstavnikom) + 1 koordinacijski okrugli stol za tvrtke sudionice, prezentacija i verifikacija s grupom FIEC Construction 4.0)

1.5 aktivnost: pregled rezultata, evaluacija i izrada izvješća o radu i rezultatima u predmetnoj fazi projekta

1.6 aktivnost: izrada KPI tablice za obrazovne ustanove (srednje strukovne škole - srednje obrazovne ustanove)

R1 : KPI tablica za građevinske poduzetnike

R2: KPI tablica za obrazovne ustanove ustanove

R3: Izvješće o radu – 1. faza projekta 

 

2.1 aktivnost: IPM sastanak, ZAGREB - HRVATSKA

2.2 aktivnost: izrada projektnog zadatka za DIG-IN-KPI IT alat

2.3 aktivnost: izrada online alata na temelju projektnog zadatka, prijevod alata

2.4 aktivnost suradnja s ciljnim skupinama 3 države i šire po regijama

2.5 aktivnost: poziv na ispunjavanje za građevinske tvrtke ili nadopunjavanje alata podacima po tvrtkama

2.6 aktivnost: 2 x kontrolni intervju/zemlja u vezi tablice samoprocjene i dobivenih odgovora  (testiranje alfa verzija na uzorku)

2.7 aktivnost: analiza s rezultatima i interpretacija rezultata unutar zemlje (izvodi vanjski izvođač)

2.8 aktivnost: pregled rezultata, ocjena i izrada izvješća o radu i rezultatima u predmetnoj fazi projekt (zajedno s vanjskim izvođačem Stu 2023)

R4: Online aplikacija za procjenu digitalne zrelosti tvrtki i organizacija (višejezično: EN, HR, SI, MK)

R5: Evaluacija i komentar rezultata dobivenih u online prijavi

 

3.1 aktivnost: IPM sastanak + završni događaj diseminacije za predstavnike ciljnih skupina za promicanje korištenja rezultata projekta , GORNJA RADGONA, SLOVENIJA

3.2 aktivnost: promicanje i korištenje rezultata među ciljnim skupinama

3.3 aktivnost: pregled rezultata, evaluacija i priprema izvješća o radu i rezultatima u predmetnoj fazi projekta

3.4 aktivnosti: izrada preporuka za državu i nositelje politika i strategije graditeljskih aktivnosti

R6: JAVNA PREZENTACIJA REZULTATA – Gornja Radgona u Sloveniji, 18. travnja 2024., sajam MEGRA

R7: KAMPANJA ZA ŠIRENJE NALAZA I KORIŠTENJE REZULTATA PROJEKTA

 

CILJNE SKUPINE

Lokalno:  Strukovne obrazovne institucije u zemljama sudionicama (SI: svih 5 srednjih strukovnih škola, HR: sve 3 PSI škole, MK: 1 (samo) srednja strukovna škola)

Nacionalno:  uz sudjelujuće 3 komore, organizacije koje predstavljaju tvrtke, socijalne partnere i potpisnike kolektivnih ugovora djelatnosti

  • SI: ZDS + SDGD + PERGAM,
  • HR: HUP UPG + SGH, MK:
  • MK: ORM + SGIP  

strukovne komore koje zastupaju interese inženjera/arhitekata i obnašaju javne ovlasti (vođenje imenika inženjera/arhitekata, usmjeravajući njihovo cjeloživotno obrazovanje i usavršavanje itd.) SI:   www.izs.si , www.zaps.si HR:  www.hkig.hr ,  www.arhitekti-hka.hr ,  www.hkie.hr MK:  www.komoraoai.mk 

Regionalno: slične organizacije na području Balkana WB6 CIF www.wb6cif.eu 

Europsko: FIEC, EBC.  

 

Izravno (primarno):

  • strukovne obrazovne institucije: ravnatelji, učitelji, · tvrtke u SI, HR, MK zemljama: zaposlenici, · zakonodavac/NAVET organizacija: stručnjaci odgovorni za profesionalne standarde, obrazovne programe, nacionalne stručne kvalifikacije i njihove revizije.

Neizravni (sekundarni):

  • studenti, · investitori, naručitelji, projektanti, nadzornici, dobavljači, krajnji kupci/kupci, · dionici u građevinskoj industriji i srodnim djelatnostima

 

 

1.png

Financira Europska unija. Izraženi stavovi i mišljenja isključivo su stavovi autora i ne odražavaju nužno stavove i mišljenja Europske unije ili Izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Ni Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za njih.