Hrvatska gospodarska komora je s iznimnim zadovoljstvom podržala projekt Benchmarkinga poslovnih subjekata u turizmu kojeg je pokrenuo Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.

Benchmarking je kontinuirani proces usporedbe s drugima prema unaprijed odabranim kriterijima u cilju pronalaženja i provođenja najbolje poslovne prakse i ostvarivanja dugoročne konkurentske prednosti. Osim na razini individulanih tvrtki, doprinos ove studije je značajan i za pozicioniranje Hrvatske koja još uvijek traži i kreira svoj tržišni identitet i ponudu. Iako je ovakav način ustupanja podataka o poslovanju i usporedbe za naše poslovne subjekte još uvijek nov, na tržištima susjednih zemalja zapadne Europe on je dobro poznat i put je učenja za sve koji se uključuju u ovaj proces.

Rezultati ovog istraživanja su osnovica i za nagrađivanje subjekata u sklopu akcije Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku te predstavlja dodatni konkurentski i marketinški alat za nositelje nagrada.

Godišnji i mjesečni benchmarking izvještaji dostupni putem POVEZNICE.