Projekt promidžbe hrvatskih vina

Vina Croatia strategija brenda

Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: - izbor i razvoj vina - regionalnu usredotočenost i prioritete - brendiranje i promociju

Cilj

Staviti Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.

Kompetitivno pozicioniranje

Vina Croatia će se isticati pred vinima Novog svijeta po svojoj povijesnoj baštini, a od vina Starog svijeta po jednostavnosti, od ostalih novo nastajućih izvorišta vina po pristupačnosti.

Snaga brenda

Autentični izvorni okusi, slavno podrijetlo - vina koja nose sa sobom okus podneblja iz kojeg dolaze, kao na primjer:

• Duboko, snažno vino, Plavac Mali sa suncem natopljenih padina Dalmatinske obale, dijela svjetske baštine.

• Svježe, mirisno, proljetno vino - Malvazija iz hladnijih krajeva mistične, zelene Istre.

• Graševina bogata teksturom, iz bogatog tla i zlatnih ljeta Slavonije i hrvatskog Podunavlja

• Svježe, živahno vina bregi, nastala na svježoj klimi osunčanih hrvatskih bregova

Karakter brenda

Vina Croatia će utjeloviti hrvatsku višeslojnu prirodnu i kulturnu jedinstvenost:

• Njena prirodna bogatstva i geografsku raznolikost koja nudi mnoštvo raznorodnih destinacija

• Njenu drevnu baštinu i viziju budućnosti

• Njeno multikulturno porijeklo i originalnost koja je nastala spajanjem različitih kulturnih krugova

S tim vrijednostima, Vina Croatia evociraju novi brend hrvatskog poduzetništva, sprežući autentičnu izvornost potrebnu za natjecanje na svjetskoj razini, potičući novi identitet za ujedinjenje hrvatskog mozaika.