IZDVOJENO

Riba Hrvatske - jedi što vrijedi

Kampanja je pokrenuta s ciljem promocije proizvoda lokalnog ribarstva, te podizanja svijesti potrošača i povećanja potrošnje prvenstveno lokalnih proizvoda ribarstva, a sve vođeno činjenicom kako je Republika Hrvatska država članica Europske unije&nb...
Saznaj više

Vina Croatia – Vina Mosaica

Vina Croatia strategija brenda Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: - izbor i razvoj vina - regionalnu usredo...
Saznaj više

Drvo je Prvo

Saznaj više

Promocija hrvatskih vina u Srbiji

Saznaj više
  • SVA DOGAĐANJA
    • Edukacija
    • Delegacija
    • Sajam
    • Izvještaj
    • Konferencija
    • Sastanak
    • Ostalo
  • ODABERITE REGIJU
    • HRVATSKA
    • SVIJET

Kalendar HGK

{{alert}} {{nicedate}}

  • HGK
  • PON
  • UTO
  • SRI
  • ČET
  • PET
  • SUB
  • NED
{{index}}