Kampanja je pokrenuta s ciljem promocije proizvoda lokalnog ribarstva, te podizanja svijesti potrošača i povećanja potrošnje prvenstveno lokalnih proizvoda ribarstva, a sve vođeno činjenicom kako je Republika Hrvatska država članica Europske unije s jednom od najmanjih godišnjih potrošnji ribe po glavi stanovnika koja iznosi samo 8,9 kg po osobi te ogromnim uvozom ribe.

Projektom su obuhvaćene sve vrste riba - kako slatkovodne tako i ribe iz mora, a jedna od  zadaća ovog projekta je realizirati konzumne kapacitete koje naše stanovništvo ima kroz spoznaju o zdravstvenoj vrijednosti ribe kao prehrambene namirnice, te identificirati ključne prepreke koje danas postoje na tržištu, a čine nacionalnu potrošnju ribe niskom.

Želimo stvoriti jasniju prepoznatljivost hrvatskih proizvoda ribarstva prvenstveno kod domaćih potrošača, ali i na inozemnom tržištu. Ciljanim aktivnostima nastojati ćemo hrvatskim proizvođačima osigurati iste mogućnosti i uvjete kako bi ravnopravno sudjelovali i parirali ostalim učesnicima tržišta.

Detaljne informacije o projektu možete pronaći na webu kampanje Riba Hrvatske - jedi što vrijedi.