Pogledajte snimku online radionice o prekograničnoj e-trgovini sa Kinom


Objavljeno: 26. 05. 2021. , Ažurirano: 29. 06. 2021.


Online radionica o prekograničnoj e-trgovini sa Kinom putem kineskih pilot-zona za prekograničnu trgovinu te o prilikama za mala i srednja poduzeća održana je 21. svibnja, a njenu snimku možete pogledati OVDJE:

Prekogranična e-trgovina (Cross-border E-Commerce – CBEC) u Kini postaje sve istaknutiji prodajni kanal za uvoz i izvoz. U 2019. godini veličina maloprodajnog uvoza CBEC dosegla je 620 milijardi kineskih juana (rast od 20% u odnosu na godinu ranije) i procjenjuje se da će nastaviti rasti ovom brzinom tijekom sljedećih godina. 

CBEC kao prodajni kanal sve je važniji alat za mala i srednja poduzeća zainteresirana za pristup globalnom tržištu zbog puno nižih ulaznih troškova povezanih s kapitalnim ulaganjima i ljudskim resursima, kao i zbog većih mogućnosti za proširenje baze kupaca u usporedbi s tradicionalnom međunarodnom trgovinom. 

Pilot-zone CBEC-a igraju ključnu ulogu u ovom prodajnom modelu i postale su dom mnogih dobro etabliranih tvrtki koje djeluju u području e-trgovine. 

Radionica je dizajnirana za sva mala i srednja poduzeća koja razmatraju ulazak na kinesko tržište. Stručni predavač Rafael Jimenez predstavio je pilot-zone za prekograničnu trgovinu te praktične savjete koji će pomoći malim i srednjim poduzećima da počnu izvoziti u Kinu. 

Predavač Rafael Jimenez ima više od deset godina praktičnog iskustva u upravljanju poduzećima u Kini, radio je kao stručnjak za poslovni razvoj EU SME Centra za mala i srednja poduzeća (2015. – 2018.) u Pekingu i direktor ureda u Šangaju u tvrtki za savjetovanje u upravljanju (2012. – 2015.). Trenutno radi za Enterprise Estoniju i gost je predavač na Tallinn University of Technology.

Radioncu je organizirala Hrvatska gospodarska komora, Eurochambres i EU SME Centar iz Pekinga. EU SME Centar u suradnji s drugim partnerima kontinuirano organizira razne online radionice i webinare, dostupne svim zainteresiranim europskim tvrtkama. Dobar uvod u temu Cross-border E-Commercea je i radionica How well prepared are you to sell online in China?  Radionica je održana 15. travnja, a snimku možete pogledati na POVEZNICI