Izvor: Google Ads

Online radionica Google alati – osnovni program, 18. veljače


Objavljeno: 22. 01. 2021. , Ažurirano: 16. 02. 2021.


Hrvatska gospodarska komora – Europska poduzetnička mreža Hrvatske s velikim vas zadovoljstvom poziva na besplatnu radionicu Google alati – osnovni program, koja će se održati u četvtak, 18. veljače, od 09:30 do 15:30, putem aplikacije Zoom.

Internetski marketing, točnije online oglašavanje bez Googlea je skoro nezamislivo. Google i Facebook su platforme u koje se ulaže više od 70 % svih oglasnih proračuna na internetu. Cilj online oglašavanja je oglašavati proizvod ili uslugu putem digitalnih medija kako bi se ostvario poslovni cilj tvrtke – bilo da se nešto proda, dobije upit ili poveća broj klijenata. Google je za online oglašivače pripremio niz besplatnih alata kako bi efikasno i efektivno ulagali u online oglašavanje.

Ova interaktivna radionica približit će vam najnovija saznanja u području internetskog marketinga na razumljiv, upotrebljiv i zabavan način. Poseban naglasak bit će na mogućnostima za tvrtke koje planiraju pokrenuti oglasne kampanje na inozemnim tržištima.

Teme koje će se obraditi na radionici:

  • Kratki pregled internetskog marketinga i njegovih mogućnosti;
  • Koji su alati besplatno dostupni i kako ih koristiti;
  • Istraživanje ponašanja korisnika interneta (kako, kada i što pretražuju);
  • Koji su osnovni preduvjeti za pokretanje oglašavanja;
  • Koji su osnovni pojmovi u industriji internetskog oglašavanja;
  • Što nam znači oglašavanje na internetskim portalima i kanalu na YouTubeu.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je prvenstveno namijenjena izvozno orijentiranim tvrtkama koje žele povećati svoje oglašavanje na inozemnim tržištima, potencijalnim izvoznicima ali i tvrtkama koje žele naučiti više o dostupnim Googleovim alatima.

Prijava:

  • sudjelovanje na radionici je besplatno
  • prijaviti se možete putem online prijavnice u nastavku
  • nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na radionicu
  • rok za prijavu sudionika: srijeda, 17. veljače, do 12 sati
  • minimalan broj sudionika potreban za organizaciju radionice je 30

Dodatne informacije:

Za sva dodatna pitanja o organizaciji radionice možete se obratiti u HGK Ireni Spahić (e-adresa: ispahic@hgk.hr; tel.: 01 / 4561-639, mob: 0915130904).

Gost predavač:

Miroslav Varga – jedan od nekolicine Google AdWords Certified Trainer u regiji Google Adriatics s iskustvom rada na stotinama AdWords kampanja.