Hrvatski turizam izraženo je sezonskog karaktera, a zbog važnosti turističke djelatnosti i višegodišnjih povoljnih turističkih trendova u ovoj smo analizi detaljnije prikazali tu sezonalnost. Naime, Hrvatska je prema podacima Europskog statističkog zavoda, Eurostat-a, po broju ostvarenih noćenja u „hotelima i sličnim objektima, odmaralištima i sličnim objektima za kraći odmor te kampovima i prostorima za kampiranje“ na relativno visokom osmom mjestu među zemljama članicama EU, a ostvaruje devizni prihod od turizma koji je svojim iznosom veći od BDP-a gotovo svih hrvatskih županija zasebno (izuzev Grada Zagreba). Ipak, uspjeh hrvatskog turizma znatnim je dijelom ograničen prostornom i vremenskom koncentriranošću. Ta koncentriranost u ovoj je analizi prikazana na razini županija i to podacima o broju ostvarenih noćenja te brojem hotela i kampova. 

Analizu Regionalni aspekt turističke sezonalnosti (.pdf, 326 kB) možete skinuti iz pratećih dokumenata na ovoj stranici.