Izvor: HGK

Radionica o označavanju cijena i digitalnog oglašavanja u maloprodaji


Objavljeno: 05. 07. 2024. , Ažurirano: 05. 07. 2024.


U cilju unapređivanja znanja članica HGK sudionika maloprodajnog tržišta s aktualnostima zakonodavnog okvira Zakona o zaštiti potrošača te trendovima u digitalnom oglašavanju, u prostorijama HGK održana radionica pod nazivom Označavanje cijena i digitalno oglašavanje u maloprodaji.

Anda Kostijal1.jpg

Anda Kostijal, voditeljica službe za normativne aktivnosti iz područja zaštita prava potrošača u Ministarstvu gospodarstva; Izvor: HGK

 

Radionica je bila podijeljena u dva bloka predavanja koja su održali predavači: Anda Kostijal, voditeljica službe za normativne aktivnosti iz područja zaštita prava potrošača u Ministarstvu gospodarstva i Petar Tanta, direktor tvrtke CTA komunikacija.

Petar Tanta3.jpg

Petar Tanta, direktor tvrtke CTA komunikacija; Izvor: HGK

 

U uvodnom dijelu, sudionicima se obratila Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu koja je istaknula važnost praćenja aktualnih propisa te pravilnog isticanja maloprodajnih cijena kao i trendovima oglašavanja prilikom komuniciranja sa krajnjim kupcima.

Maja Bogović3.jpg

Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu HGK; Izvor: HGK

 

"Uloga Komore je prijenos znanja i informacija te će i dalje nastaviti sa organizacijom ovakvih tematskih i stručnih edukacija za članove djelatnosti trgovine", istaknula je Maja Bogović.

DSC_0607.jpg

Izvor: HGK

 

S obzirom na prethodno prikupljene upite sudionika, u prvom bloku, prezentacija predstavnice Ministarstva gospodarstva prilagođena je konkretnim situacijama sa tržišta vezano uz odredbe posebne oblike prodaje (akcije, sniženja i dr.)  Zakona o zaštiti potrošača. Ujedno su prezentirani načini isticanja cijena kod posebnih oblika prodaje robe te su navedeni primjeri neispravnog isticanja cijena. U drugom bloku sudionicima su predstavljene prednosti i primjeri  korištenja digitalnog marketinga a u cilju ostvarivanja uspješnije prodaje korištenjem modernih kanala komuniciranja.

sudionici1 (5).jpg

 Izvor:HGK

Radionica je okupila preko 100 sudionika – članica HGK iz područja trgovine na malo, uključujući robu široke potrošnje, odjeće i obuće, e-uređajima, opremom za kućanstvo te trgovce motornih vozila, ali i  sve zainteresirane sudionike koje svoje proizvode nude u fizičkim prodavaonicama, putem web trgovina i/ili oboje.a