Radionica o označavanju cijena i digitalnog oglašavanja u maloprodaji

Izvor: HGK
Radionica o označavanju cijena i digitalnog oglašavanja u maloprodaji
Objavljeno: 05. 07. 2024. , Ažurirano: 05. 07. 2024.

Izvor: HGK
U cilju unapređivanja znanja članica HGK sudionika maloprodajnog tržišta s aktualnostima zakonodavnog okvira Zakona o zaštiti potrošača te trendovima u digitalnom oglašavanju, u prostorijama HGK održana radionica pod nazivom Označavanje cijena i digitalno oglašavanje u maloprodaji.
Anda Kostijal, voditeljica službe za normativne aktivnosti iz područja zaštita prava potrošača u Ministarstvu gospodarstva; Izvor: HGK
Radionica je bila podijeljena u dva bloka predavanja koja su održali predavači: Anda Kostijal, voditeljica službe za normativne aktivnosti iz područja zaštita prava potrošača u Ministarstvu gospodarstva i Petar Tanta, direktor tvrtke CTA komunikacija.
Petar Tanta, direktor tvrtke CTA komunikacija; Izvor: HGK
U uvodnom dijelu, sudionicima se obratila Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu koja je istaknula važnost praćenja aktualnih propisa te pravilnog isticanja maloprodajnih cijena kao i trendovima oglašavanja prilikom komuniciranja sa krajnjim kupcima.
Maja Bogović, direktorica Sektora za trgovinu HGK; Izvor: HGK
"Uloga Komore je prijenos znanja i informacija te će i dalje nastaviti sa organizacijom ovakvih tematskih i stručnih edukacija za članove djelatnosti trgovine", istaknula je Maja Bogović.
Izvor: HGK
S obzirom na prethodno prikupljene upite sudionika, u prvom bloku, prezentacija predstavnice Ministarstva gospodarstva prilagođena je konkretnim situacijama sa tržišta vezano uz odredbe posebne oblike prodaje (akcije, sniženja i dr.) Zakona o zaštiti potrošača. Ujedno su prezentirani načini isticanja cijena kod posebnih oblika prodaje robe te su navedeni primjeri neispravnog isticanja cijena. U drugom bloku sudionicima su predstavljene prednosti i primjeri korištenja digitalnog marketinga a u cilju ostvarivanja uspješnije prodaje korištenjem modernih kanala komuniciranja.
Izvor:HGK
Radionica je okupila preko 100 sudionika – članica HGK iz područja trgovine na malo, uključujući robu široke potrošnje, odjeće i obuće, e-uređajima, opremom za kućanstvo te trgovce motornih vozila, ali i sve zainteresirane sudionike koje svoje proizvode nude u fizičkim prodavaonicama, putem web trgovina i/ili oboje.a