Radionica NLP (neuro-lingvisitčko programiranje) za članice HGK
Radionica NLP (neuro-lingvisitčko programiranje) za članice HGK
Objavljeno: 12. 11. 2019. , Ažurirano: 12. 11. 2019.
HGK – Županijska komora Rijeka, u suradnji s tvrtkom PBIRO d.o.o. Rijeka, organizira besplatnu radionicu Mentorstvo za pospješivanje vještina prodaje putem tehnika NLP-a, koja će se održati u četvrtak, 28. studenoga, od 10 do 15 sati, u Županijskoj komori Rijeka, u prizemlju u velikoj dvorani na adresi Bulevar oslobođenja 23.
Na radionici će se raspravljati o važnosti prodajne komunikacije i korisnost NLP-a tijekom procesa prodaje, postavljanja ciljeva i moć raspoloženja, konkretno kako se dovesti u raspoloženje optimalno za prodaju. Tehnika preuokviravanja i perceptivne pozicije te odnos s klijentom kao pretpostavke uspješnog odnosa. Predavačica napominje da su dvije stvari presudne- upoznavanje vlastitog proizvoda ili usluge te istraživanje potreba klijenata.
Predavačica, Tijana Debelić, psihologinja i psihoterapeutkinja u superviziji s desetogodišnjim iskustvom rada u području psihologije. Obranila je s pohvalom magistarski rad na Sveučilištu u Padovi i nastavila svoje školovanje u psihološkim metodama i tehnikama poput KBT-a Mindfulness-a i NLP-a. Poradi velike ljubavi prema svojem zanimanju, ove godine upisala je i doktorski studij psihologije pri Sveučilištu u Rijeci. Dugogodišnja je vanjska suradnica Poslovnog biroa PBIRO d.o.o. za područje poslovne psihologije sa bogatim iskustvom u održavanju edukacija i treninga za poduzetnike, a nedavno je pokrenula i vlastiti poslovni pothvat pod nazivom Psi Qonsult.
PBIRO d.o.o. će, uz pet školskih sati zajedničke radionice, svim sudionicima ponuditi i dva školska sata individualnih konzultacija, bez naknade.
Program
Vrijeme | Aktivnost |
---|---|
28.11.2019 | |
09:30 - 10:00 | Registracija sudionika |
10:00 - 11:30 | Uvod u teme (NLP u procesu prodaje, Postavljanje ciljeva, Moć raspoloženja) |
11:30 - 11:45 | Pauza |
11:45 - 13:15 | Utjecaj percepcije na uspjeh u prodaji, Razumijevanje „mape svijeta“ klijenta, Kako kreirati uspješan odnos s klijentom |
13:15 - 13:30 | Pauza |
13:30 - 15:00 | Upoznavanje vlastitog proizvoda ili usluge, Istraživanje potreba klijenta |