Radionica: Employer branding & LinkedIn branding

Izvor: Pixabay
Radionica: Employer branding & LinkedIn branding
Objavljeno: 08. 10. 2024. , Ažurirano: 09. 10. 2024.

Izvor: Pixabay
Županijska komora Zadar u ponedjeljak 21. listopada s početkom u 10 sati u svojim prostorijama (Špire Brusine16, dvorana za sastanke, 2. kat) organizira radionicu "Employer branding & LinkedIn branding".
Radionica će biti posvećena izgradnji prepoznatljivog brenda poslodavca, načinima kako ga izgraditi i na koji način privući potencijalne zaposlenike, ali i zadržati one postojeće. Posebna pažnja radionice biti će na LinkedInu, najbrže rastućoj poslovnoj društvenoj mreži na svijetu, koja je kao takva idealna za izgradnju i njegovanje brenda poslodavca. Obzirom da je edukacija interaktivne prirode, svi polaznici će izaći sa “know-how” znanjima koja će kasnije moći primijeniti na vlastitim primjerima.
Radionica je namijenjena zaposlenima u odjelima ljudskih potencijala (HR sektor) i marketinga (marketing managerima, PR i Communication managerima) te vlasnicima malih, srednjih i velikih poduzeća.
Sadržaj radionice:
• Postavljanje temelja za uspješan employer brand
• Candidate journey/ candidate persona/oglasi za posao:
• Optimizacija LinkedIn profila
• Employer brand na LinkedInu i strategija sadržaja
• Izgradnja zajednice i LinkedIn algoritam
Predavač je Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobni branding, te LinkedIn mentor. LinkedInom se bavi već 3 godina, a do sada je surađivao s preko 100
poduzetnika i pomogao im da se pozicioniraju kao stručnjaci u svom području rada,
lakše privuku nove klijente, pronađu novi posao i privuku investitore.
Prepoznatljivi brend poslodavca s njime su izgradile neke od vodećih firmi na našim prostorima, kao što su Fortenova grupa, Studenac, Jutarnji List, Hormann i drugi.
Predviđeno trajanje radionice je 4 sata + pauza (od 10h do 14,30h).
Kotizacija:
• Za poslovne subjekte koji plaćaju članarinu HGK, sudjelovanje je uključeno u članarinu, odnosno bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine u iznosu od 120,00 EUR.
• Za sve nečlanove i tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK, kotizacija po sudioniku iznosi 120,00 EUR + PDV.
• Tvrtke koje ne plaćaju članarinu mogu iskazati interes za dobrovoljno plaćanje članarine (koji obvezuje 1 godinu) i u tom slučaju se na njih primjenjuju uvjeti sudjelovanja za članice koje plaćaju članarinu.
• Za dodatne informacije o dobrovoljnom plaćanju članarine slobodno nam se možete obratiti
Prijave za sudjelovanje se vrše putem portala Digitalna komora na poveznici PRIJAVA zaključno do četvrtka 17. listopada. Upute za registraciju na Digitalnu komoru možete pronaći OVDJE