Poduzetnici na edukaciji o digitalnom marketingu
Izvor: HGK

Održana radionica 10 greški poslovanja te kako ih unaprijediti digitalnim rješenjima


Objavljeno: 26. 11. 2018. , Ažurirano: 26. 11. 2018.


U HGK – ŽK Sisak 22. studenoga održana je besplatna interaktivna radionica Deset greški poslovanja te kako ih unaprijediti digitalnim rješenjima, u suradnji s tvrtkom Gespa Kreativni Studio j.d.o.o. iz Siska.

Predavač Darko Gazibara, vlasnik tvrtke, govorio je o digitalnom marketingu i o tome kako se može provoditi. Radi se o novom pristupu provedbi marketinga u kojem se koristi cijeli niz alata dostupnih na internetu koji mogu pomoći u dobivanju novih korisnika, uz pažljivo planiranje ulaganja. Za to treba odrediti cilj i poznavati alate te pažljivo isplanirati njihovu upotrebu – Goole Drive, Viral Loops, Zapier, Google Analytics, MailChimp itd. Cilj je doći do podataka o potencijalnim korisnicima koji se dalje koriste kao kanali distribucije za promidžbu proizvoda i usluga.

U digitalnom marketingu vrlo je važna metrika, od postavljanja vremena u kojem se marketing provodi do određivanja troškova za pojedine faze i, u konačnici, povratnih informacija koje se dobivaju određenim kanalima obrade tržišta.

Prisutni polaznici, predstavnici malih i srednjih tvrtki, izrazili su zadovoljstvo jer im je radionica otvorila novi pogled na pristup i obradu tržišta za njihove proizvode i usluge.