Seminar ZŠEM - Poslovne akademije za poduzetnike

pixabay
Vrijeme održavanja: 10.12.2018. - 17.12.2018.

Poslovna akademija Zagrebačke škole ekonomije i managmenta organizira niz seminara za poduzetnike u razdoblju od 10.-17. prosinca. Programi su namijenjeni upravi poduzeća, srednjem i nižem menadžmentu poduzeća te zaposlenicima u različitim odjelima/direkcijama/sektorima poduzeća koji do sada nisu bili u mogućnosti baviti se problematikom iz područja poslovnih financija niti su za to bilo odgovorni u domeni svojeg djelovanja u poduzeću. Ovako stečena znanja mogu takvim zaposlenicima biti od velike važnosti u budućem procesu donošenja odluka, kako na operativnoj, tako i na strateškoj razini.

1. Analiza i interpretacija financijskih izvješća
10.12.2018.
Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb

Po završetku programa, polaznici će:

- osposobiti se za razumijevanje najvažnijih financijskih izvještaja kroz ispravno interpetiranje njihovih glavnih pozicija
- moći prepoznati povezanost temeljnih financijskih izvještaja
- biti u stanju provoditi analizu temeljnih financijskih izvještaja primjenom različitih tehnika analize
- izračunati i interpretirati klasične i dinamičke koncepte vrednovanja poduzeća
- razumjeti primjenu koncepta modernih pristupa vrednovanja poduzeća poput ekonomske dodane vrijednosti (EVA®) te tržišne vrijednosti poduzeća (MVA).

Informacije i prijave:

Prijave traju do 07.12.2018.
Broj mjesta na seminaru je ograničen.


2. Brand Management in the New Era
14.12.2018.
Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb

Po završetku programa, polaznici će:

• biti osposobljeni za izazove kojima je brand management izložen u novoj eri digitalnog doba
• moći promijeniti sustav razmišljanja te promijeniti pogled na brand management
• biti u stanju promijeniti svakodnevnu praksu brand managemetna, a opet zadržati ono što je bitno te se prilagoditi novoj konkurenciji

Prijave traju do 13.12.2018.
Broj mjesta na seminaru je ograničen.


3. Oglašavanje na tražilicama: Google Ads
17.12.2018.
Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb

Po završetku programa, polaznici će:

• razumjeti kako funkcioniraju tražilice s naglaskom na Google Ads
• znati razlikovati plaćene i organske rezultate te prednosti oba modela
• znati koristiti alat keyword planner
• znati odrediti i definirati svoju ciljanu publiku
• biti upoznati s alatima za izradu oglasa na prikazivačkoj mreži
• razumjeti strukturu ads računa
• razumjet će kako funkcionira sustav biddinga i definiranje budgeta
• znati optimizirati troškove oglašivačke kampanje
• znati pratiti uspješnost rezultata kampanje te postavljanih ciljeva

Prijave traju do 14.12.2018.
Broj mjesta na seminaru je ograničen.


Ako se prijavite do 10.12.2018., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru nudimo vam 25% na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 10.12.2018.)*

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na: info@zsemacademy.hr

Članice Hrvatske gospdoarske komore imaju popust od 30%.