Izvor: Google Ads

Online radionica Google Ads – kako privući nove korisnike, 14. travnja


Objavljeno: 22. 03. 2021. , Ažurirano: 22. 03. 2021.


Hrvatska gospodarska komora i Europska poduzetnička mreža Hrvatske s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na besplatnu online radionicu Google Ads – kako privući nove korisnike koja će se održati u srijedu, 14. travnja, u 10 sati, putem aplikacije Zoom.

Platforma Google je "prodavač" koji prodaje u cijelom svijetu, 24 sata dnevno, svaki dan u godini, na svim jezicima i na gotovo svim lokacijama koje želite. Reagira u pravom trenutku i kupcu se obraća samo u trenutku kada on iskaže svoj interes za kupnjom. Uz to, koristi Googleove podatke i umjetnu inteligenciju kako bi za vaš novac isporučio najviše željenih događaja (konverzija). Imate li dobru ponudu, a želite bolje prodajne rezultate, otvorite Googleov račun i pokrenite Google Ads kampanju. Google oglasi u tražilici postali su iznimno popularni među oglašivačima koji žele postići dobar povrat ulaganja, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi. 

Na ovoj interaktivnoj radionici dobit ćete korisne informacije koje je potrebno znati prije pokretanja kampanje kako bi izbjegli klasične zamke u koje “upadaju” mnogi samouki pa čak i iskusni Google oglašivači. Google Ads sustav je maksimalno efikasan samo uz ispravno postavljanje svih funkcionalnosti i pokretanja kampanje na pravi način. U praksi je gotovo nemoguće optimalno podesiti sve parametre bez uputa eksperta. Greške su skupe i plaćaju se visokim cijenama klika, lošim odazivom kupaca, slabijom konverzijom i slabijim prodajnim rezultatima. 

Teme koje će se obraditi na radionici:

  • Kako otvoriti Google Ads račun za oglašavanje,
  • Kako pokrenuti oglašavanje na željenoj destinaciji isključivo osobama koje traže vaš proizvod,
  • Kako slikovnim oglasima na portalima prikazati poruku željenoj publici,
  • Čitati s razumijevanjem podatke koje vam sustav prikazuje kako biste popravili efikasnost kampanja.

Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju u tražilici!

Prijava:

  • sudjelovanje na radionici je besplatno,
  • prijaviti se možete putem online prijavnice u nastavku teksta,
  • nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na radionicu,
  • rok za prijavu sudionika: ponedjeljak, 12. travnja, do 12 sati,
  • broj sudionika je ograničen, a poslovni subjekti izvan RH moći će sudjelovati isključivo ako ostane slobodnih mjesta.

Za sva dodatna pitanja o organizaciji radionice možete se u HGK obratiti Ireni Spahić (e-adresa: ispahic@hgk.hr)

Predavač: Miroslav Varga – jedan od nekolicine Google AdWords Certified Trainera u regiji Google Adriatics s iskustvom rada na stotinama AdWords kampanja i nositelj je certifikata Google Analytics Individual Qualification.