Predsjednik HGK primio u nastupni posjet veleposlanika Češke

Savjetnik u Veleposlanstvu Josef Dvořáček, veleposlanik Milan Hovorka, predsjednik HGK Luka Burilović te Silva Stipić Kobali i Ana Karlić iz Sektora za međunarodne poslove HGK (s lijeva na desno na fotografiji)
Izvor: HGK
Predsjednik HGK primio u nastupni posjet veleposlanika Češke
Objavljeno: 23. 03. 2022. , Ažurirano: 23. 03. 2022.

Savjetnik u Veleposlanstvu Josef Dvořáček, veleposlanik Milan Hovorka, predsjednik HGK Luka Burilović te Silva Stipić Kobali i Ana Karlić iz Sektora za međunarodne poslove HGK (s lijeva na desno na fotografiji)
Izvor: HGK
Predsjednik HGK Luka Burilović primio je u nastupni posjet Milana Hovorku, veleposlanika Češke Republike u Republici Hrvatskoj.
Veleposlanik je ponudio potporu i pomoć u pristupanju Hrvatske OECD-u te spremnost na umrežavanje naših gospodarstvenika te prijenos informacija o uvjetima poslovanja i dostupnim programima potpore. Inače, posljednji sastanci hrvatskih i čeških gospodarstvenika održani su u listopadu 2020. putem online platforme Go Global – Go Virtual sa zemljama Višegradske skupine.
Kao jedna od mogućih tema iskristalizirala se i razmjena iskustava prevladavanja izazova u gospodarstvu koji su prisutni u obje zemlje. Istaknuo je dosadašnje češke investicije u turizam i industriju te iskazao dobrodošlicu hrvatskim investitorima u Češku. "Ovo nije jednostran odnos", podvukao je veleposlanik.
Predsjednik HGK napomenuo je da 928 milijuna eura razmjene između Hrvatske i Češke nikako nije dovoljno. "Možemo povećati brojke te kao Komora stojimo na raspolaganju za pomoć i informacije", rekao je Burilović, istaknuvši da je Češka dobro poznato tržište i da već imamo snažnu suradnju u turizmu.
Inače, na temelju podataka Državnog zavoda za statistiku, u 2021. godini zabilježen je dolazak 720 tisuća čeških turista, što je gotovo 39% više u odnosu na 2020., od toga je ostvareno 4,7 milijuna noćenja, što je za 30% više nego 2020. godine. Procjenjuje se da oko 70 % turista iz Češke u Hrvatsku dolazi individualno, a oko 30 % organizirano. Hrvatska je još uvijek na češkom tržištu omiljena i najvažnija destinacija.