Vrijeme održavanja: 27.11.2018.

U omiškom hotelu Plaža održana je 27. studenoga konferencija Putničke agencije partneri, kojoj je cilj bio povezati putničke agencije i ponuditelje pustolovnih oblika turizma iz Splitsko-dalmatinske županije s ostalim dionicima u turizmu sa šireg omiškog područja.

"Današnja konferencija u Omišu druga je u nizu konferencija koje održavamo po županijskim turističkim središtima. Jednu smo već održali u Makarskoj, a sljedeću planiramo organizirati krajem siječnja u Supetru na Braču", rekla je pozdravljajući skup Nataša Bušić, viša stručna savjetnica ŽK Split.

Ponudu pustolovnih aktivnosti Splitsko-dalmatinske županije i mogućnosti koje se nude gostima tijekom cijele godine okupljenima je predstavila, u ime Sekcije Zajednice pustolovnog turizma, Milena Šijan, savjetnica iz područja zaštite prirode i održivog turizma, vodička u pustolovnom turizmu te članica HGSS-a.

ST_Omiš_putničke 860x645.jpeg

Pružateljima usluga obiteljskog smještaja predstavile su se agencije koje se bave posredovanjem u prodaji obiteljskog smještaja i ponuđači sadržaja pustolovnog turizma; Izvor: HGK.

"Omiš je destinacija s najvećim mogućnostima brendiranja kao destinacija aktivnog turizma", navela je Šijan.

Pružateljima usluga obiteljskog smještaja s ovog područja predstavile su se četiri agencije koje se bave posredovanjem u prodaji obiteljskog smještaja. Istaknute su brojne prednosti rada s putničkim agencijama poput prisutnosti na više stranih portala odjednom i to na izvornim jezicima zemalja gostiju, prisutnosti kod stranih partner agencija i turoperatora, sigurnosti prilikom otkazivanja rezervacija, komunikacije s gostima na izvornim jezicima kao i većeg izbora načina plaćanja za goste. Rad s agencijama također omogućava stalno širenje mreže prodajnih kanala, savjete kod marketinške prezentacije smještajnih objekata, manje administracije za domaćine te podršku domaćinima od strane lokalnih agencija, što je u slučaju bilo kakvih problema neprocjenjivo za konačan dojam koji će gosti ostaviti u svojim komentarima.

U drugom dijelu konferencije održani su B2B sastanci, na kojima su se sudionici skupa, njih četrdesetak, mogli na licu mjesta informirati o suradnji s posredničkim agencijama i izvođačima pustolovnih aktivnosti.

Konferenciju su organizirale HGK – Županijska komora Split i Turistička zajednica Grada Omiša uz podršku Turističke zajednice Općine Dugi Rat. Organizaciju ciklusa konferencija inicirale su Strukovna grupacija putničkih agencija i Sekcija Zajednice pustolovnog turizma, koje djeluju pri Županijskoj komori Split, kako bi se povezali dionici te unaprijedila i proširila turistička ponuda županije.